جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی - دیدار با نظام پرستاری قزوین

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: تأمین سلامت افراد منجر به تأمین سلامت جامعه می شود و تحقق این موضوع بسیاری از بیماری‌ها را از میان می برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار اعضای نظام پرستاری ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: رسول اکرم (ص) اولین کسی بود که در تاریخ اسلام از پرستار در جنگ‌ها استفاده کرد و حضرت زینب (س) و امام زین‌العابدین (ع) شاخص‌ترین مجریان این امر هستند.

وی با بیان این‌که تأمین سلامت روان افراد جامعه مسئله ای مهم و جدی است، تصریح کرد: تأمین سلامت افراد منجر به تأمین سلامت جامعه می‌شود و تحقق این موضوع بسیاری از بیماری‌های جسمی، نزاع‌ها و حتی تصادفات که ناشی از عدم سلامت روان است را کاهش می دهد.

امام‌جمعه قزوین به نقش ذکر در حفظ آرامش قلبی در هر حوزه کاری اشاره کرد و افزود: امام سجاد (ع) فرمودند که حضرت زینب (ع) هیچگاه نماز شبشان را ترک نکردند و این مهم در حفظ آرامش قلبی ایشان بسیار مؤثر بوده و با بهره‌گیری از ذکر و یاد خدا توانستند با سربلندی و عزت از اهداف کربلا دفاع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که حل مشکلات پرستاران در افزایش کیفیت خدمات بیمارستان‌ها نقش مؤثری دارد، خاطرنشان کرد: آرامش پرستاران در حین انجام کار، بیش از هر خدمت دیگری به بیماران کمک می‌کند و برای تحقق این هدف باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه، تلاش بیشتری صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha