جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جوان هندی به جرم گرویدن به دین اسلام شکنجه شد

حوزه / نیروهای پلیس بمبئی جوان ۲۴ ساله هندی را به جرم گرویدن به دین اسلام دستگیر و شکنجه کردند. وی در برابر شکنجه ها مقاومت کرد و درباره انگیزه خود از مسلمان شدنش گفت: می‌خواستم سبک زندگی نجیب و فروتنانه اسلامی را تجربه کنم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thequint.com، نیروهای پلیس بمبئی جوان 24 ساله هندی را به جرم گرویدن به دین اسلام دستگیر و شکنجه کردند.

سونیل کنی 10 ماه قبل پس از گرویدن به اسلام نام خود را به محمدصادق تغییر داد، اما زمانی که نیروهای پلیس شهر مالاد  از تغییر نام و دین او مطلع شدند او را دستگیر کرده، به شدت مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند و او را تهدید کردند که اگر دین خود را تغییر ندهد به او تهمت پیوستن به تروریست‌ها را زده و او را تحت بازدداشت قرار خواهند داد.

این جوان تازه مسلمان هندی به خبرنگاران گفت که نیرو‌های پلیس سعی داشتند با تحت فشار قرار دجوان هندی به جرم گرویدن به دین اسلام شکنجه شدادن او از طریق شکنجه و ضرب و شتم، او را مجبور کنند تا دوباره به مکتب هندویسم برگردد، و او را تهدید کرده‌اند که اگر حاضر به بازگشت به مکتب هندو نباشد، به جرم دروغین عضویت در گروهک تروریستی داعش او را بازداشت و روانه زندان خواهند کرد.

محمد صادق در این باره گفته است: روز 18 ژانویه که در حال نماز و عبادت به شیوه اسلامی بودم، نامادری‌ام من را در حال نماز دید و پدرم را مطلع کرد. او که یک هندوی بسیار متعصب می‌باشد من را به اداره پلیس برد. من دائم به پلیس‌ها می‌گفتم که گرویدنم به دین اسلام هیچ رفتی به تروریست‌ها و افراط‌گرایان ندارد ولی آن‌ها گوششان بدهکار نبود.

می‌خواستم سبک زندگی نجیب و فروتنانه اسلامی را تجربه کنم

او درباره گرویدن به دین اسلام نیز می‌گوید: زمانی که مادرم مرد، بسیار کوچک بودم. آن روز ها زمان زیادی را در خانه عمه‌ام که پس از ازدواج به اسلام گرویده بود می‌گذراندم و رفت و آمد در خانه آن‌ها بود که مرا به آموزه‌های دین اسلام متمایل کرد. من هم می‌خواستم مانند آن‌ها مسلمان بوده و طرز زندگی نجیب و فروتنانه اسلامی را تجربه کنم. من هیچ گرایشی به تروریست‌ها ندارم و پلیس‌ها می‌خواهند به زور مرا به آن‌ها بچسبانند.

این جوان هندی به کمک دوستان مسلمان و روحانی محل اقدام به پر کردن فرم شکایتی در معاونت کمیسریای محلی کرده است. اما متاسفانه پلیس‌ها سخنان این جوان را انکار کرده و آن‌ها را ادعایی ساختگی اعلام کرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha