پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه / عضو ارشد حزب الله لبنان گفت: همه ی توطئه هایی که برای جدا کردن ما از فلسطین به کار گرفته می شود، نخواهد توانست ما را از فلسطینی ها دور کند و ما این راه را با تمام سختی هایش ادامه خواهیم داد و هیچگاه از آرمان فلسطین دست نخواهیم کشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان، مراسم بزرگداشت برای دو شهید رزمنده " علی احمد رکین و احمد علی بیضون" در حسینیه شهرک "الشهابیة الجنوبیة" لبنان و با حضور اقشار مختلف علمای دینی و تعداد از رهبران حزبی و فعالان سیاسی و شخصیت های بزرگ و جمعی از ساکنان این شهرک و روستاهای اطراف برگزار کرد.

در این مراسم، پس از تلاوت قرآن و عزاداری حسینی، نمایش فیلم از وصیت‌های شهدا پخش شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس کمیته شرعی حزب الله در این مراسم گفت: دستان ما به سمت تک تک مردم لبنان دراز و دل‌هایمان برای آن ها باز است و باید از این کشور نمونه و آرمانی که با تمام توان و شرف و كرامت به مبارزه با اسرائیل پرداخت و به استقلال و حاکمیت رسید محافظت کنیم، همینطور از ارکان سه گانه لبنان، ارتش و مردم و مقاومت که حاکمیت و آزادی کشور در دست آنهاست مراقبت کنیم.

وی تاکید کرد: اوضاع روز به روز رو به تغییر است و پیروزی هایی که این روزها به فضل خون شهدا به دست می آید، همه معادلات دشمن را به هم زده است.

شیخ یزبک گفت: همه ی توطئه هایی که برای جدا کردن ما از فلسطین به کار گرفته می شود، به هر قیمتی که باشد نخواهد توانست ما را از فلسطینی ها دور کند و ما این راه را با تمام سختی هایش ادامه خواهیم داد و هیچگاه از آرمان فلسطین دست نخواهیم کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha