چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رسول ملکیان اصفهان

حوزه/ استاد حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر این که کاندیداها باید قانون مداری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند، گفت: امام خمینی(ره) همواره تاکید می کردند که کاندیداهای انتخابات، به هیچ عنوان از خط قرمز های نظام و قانون عبور نکنند.

حجت الاسلام رسول ملکیان اصفهانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان  اظهار داشت: به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران ناشی از مجاهدت امام خمینی(ره) و تلاش های فراوان مردم انقلابی ایران بود و از 15 خردادماه سال 42 بسیاری از جوانان با شهادت خود، حرکت عظیمی را جهت سرنگونی حکومت ظالم شاهنشاهی به راه انداختند، لذا باید قدر این نظام و انقلاب را بدانیم تا از مسیر مقدس خود منحرف نشود.

وی در خصوص اهمیت انتخابات هفتم اسفند، تصریح کرد: باید همه مردم خصوصا روحانیون و طلاب در انتخابات سرنوشت ساز اسفند ماه شرکت کرده و دعوت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای را لبیک گویند.

 استاد حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر این که کاندیداها قانون مداری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) همواره تاکید می کردند که کاندیداهای انتخابات، به هیچ عنوان از خط قرمز های نظام و قانون عبور نکنند.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه به رشد حوزه های علمیه پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: حوزه اصفهان بعد از انقلاب با عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و حضور حضرت آیت الله العظمی مظاهری به شکوفایی و تکامل رسیده است، به طوری که بالغ بر 60 نفر از فضلای آن کاندیدای مجلس خبرگان شدند که 16 نفر از آنها به تایید نهایی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون در انتخابات باید شرکت چشمگیری داشته باشند، تصریح کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، روحانیت باید علاوه بر تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات، در کسوت راهنما و مشاور امین، شاخصه های کاندیدای اصلح، را تیز تبیین کند.

استاد حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: مجلس خبرگان رهبری به دلیل آن که از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است، باید در انتخاب نمایندگان آن دقت ویژه ای شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم شریف ایران همان گونه که در راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور خود پاسخ کوبنده ای به مستکبران جهان دادند، در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند نیز حضور یابند و دشمنان ایران اسلامی را مایوس تر کنند. 313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha