پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدین درویش پور رئیس ستاد اقامه  نماز لرستان

حوزه/ رئيس ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری همایش تجلیل از ائمه جماعات و خدام مساجد استان لرستان که در اجرا و احیای فریضه نماز مشارکت داشته اند، خبر داد.

حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در لرستان، با بیان اینکه به زودی در طرح سفیران صبح از ۳۰ مبلغ و خدام مساجد استان لرستان تجلیل می شود، افزود:هدف از برگزاری این طرح احیاء و فرهنگ سازی اقامه نماز جماعت صبح ،در مساجد است.

وی با بیان اینکه در بیش از ۹۰ درصد اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز روحانیون و مبلغان مشارکت دارند، تصریح کرد:در برگزاری برنامه های نشست های خانواده،کودک و نوجوان،دانش آموزی و کارمندان با موضوع نماز از وجود روحانیون و کلام نفوذ آنان استفاده می شود.

رئيس ستاد اقامه نماز استان لرستان در ادامه از برگزاری طرح تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغان مدارس امین خبر داد و اظهار داشت:در این طرح ۵۰ مبلغ مدارس امین با شرکت در یک کارگاه آموزشی ۴۰ ساعته آموزه های کودک و نوجوان پیرامون مسائل مذهبی و نماز را فرا می گیرند و این آموزه ها را در جهت تربیت و مشاوره قشر آینده ساز جامعه به کار  می گیرند.

حجت الاسلام درویش پور در پایان به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان مهد کودک با عنوان طرح نیک اشاره کرد و افزود:در این طرح که با تدریس مبلغان و روحانیون برگزار می شود، مربیان مهد کودک در یک کارگاه آموزشی ۲۸ ساعته راهکارها و شیوه های جذب کودکان به نماز را زیر نظر روحانیون فرا می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha