جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گسترش فرهنگ شهادت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران از اعزام اساتید و طلاب مازندران به اردوی راهیان نور خبرداد و گفت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در مازندران با اشاره به آغاز ثبت نام اردوهای راهیان نور ویژه طلاب مدارس علمیه استان، گفت: این اردو از تاریخ 25 اسفند آغاز و تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی ظرفیت اعزام طلاب و اساتید حوزه علمیه استان به اردوهای راهیان نور را بیش از 200 نفر اعلام کرد و افزود: طلاب شرکت کننده در این دوره از اردوها می توانند به همراه خانواده های خود حاضر شوند.

معاون حوزه علمیه مازندران از استقبال گسترده طلاب حوزه علمیه استان از اردوهای راهیان نور در سال های اخیر خبر داد و تصریح کرد: این اردوها فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی بیشتر طلاب با آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است.

حجت الاسلام میرعمادی برگزاری اردوهای راهیان نور را بهترین راه برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت نهادینه کردن فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان طلاب بهره گیریم.

وی همچنین از حضور راویان روحانی در جمع طلاب اعزامی به راهیان نورخبر داد و تصریح کرد: حضور روایت گران دفاع مقدس در جمع طلاب اعزامی موجب تقویت فضای معنوی در جریان این سفر خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که راهیان نور نقش فرصتی برای ترویج آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است، افزود: مقام معظم رهبری درباره راهیان ‌نور می‌فرمایند نباید اجازه دهیم حماسه دفاع مقدس دچار فراموشی شود.

وی با اشاره به هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و انقلابی جامعه، برگزاری این اردوهای معنوی را بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: هر چه فرهنگ و آرمان های دفاع مقدس در جامعه ما بیشتر نهادینه شود به حتم آثار هجمه های فرهنگی دشمن نیز در کشور کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام میرعمادی فرهنگ ایثار و شهادت را بهترین راه حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و با بیان این که دشمن تلاش می کند این فرهنگ ارزشی را در جامعه جوان ما کمرنگ کند، گفت: تقویت برنامه های فرهنگی با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت می تواند مانع تحقق این هدف شوم دشمنان شود.

وی از اردوهای راهیان نور به عنوان یک مانور عظیم فرهنگی و معنوی در کشور یاد کرد و با بیان این که نباید بگذاریم این اردوها کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: امروز تقویت فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعزام گسترده کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی در طول، سال دریچه ای برای ورود ارزش های دفاع مقدس به فرهنگ عمومی جامعه است، خاطرنشان کرد: باید آن ارزش های رفیع و متعالی امروز در همه بخش های جامعه متبلور شود تا دشمن نتواند مبانی دینی و انقلابی ما را تضعیف کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha