پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام بهمن دهقان - استان فارس

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس، از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی حوزه علمیه فارس با معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری شیراز به منظور ارتقای سطح همکاری های فرهنگی خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح همکاری های فرهنگی و افزایش تعاملات در پیشبرد بهتر فعالیتهای فرهنگی - هنری و همچنین برای رسیدن به سرفصل های مشترکی از مشارکت ها و تعاملات فرهنگی، به همت معاونت امور طلاب حوزه علمیه فارس نخستین نشست هم اندیشی حوزه علمیه فارس با معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، سه شنبه 27بهمن ماه ساعت 9 صبح در معاونت فرهنگی شهرداری برگزار می شود.

وی افزود: با تعامل و همکاری با محوریت برنامه های فرهنگی - هنری این معاونت و مراکز فرهنگی - هنری مناطق مختلف شهرداری می توانیم در حوزه فرهنگ و ... اقدام به برگزاری برنامه های مشترک در زمینه های مختلف داشته باشیم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس اظهار داشت: با افزایش همکاری ها و تعاملات و برگزاری برنامه های مشترک حوزه علمیه فارس با معاونت فرهنگی شهرداری شیراز با توجه به ظرفیت ها و فضاهای فرهنگی موجود در اماکن عمومی و مذهبی و وارد شدن در این صحنه ها شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: قصد و نیت این معاونت در تعامل با نهاد اعلام شده، حضور طلاب و روحانیت در فضاهای فرهنگی شهر و پر کردن خلاء های موجود می باشد.

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha