پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمن، امکان ندارد از خصومت و دشمنی اش دست بردارد، لذا نباید اجازه نفوذ به بیگانگان داده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در همایش «رقابت سالم»، که در محل مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری 22 بهمن ماه به عنوان یوم الله از سوی امام راحل، برگرفته از قرآن و  ارزش های اسلامی بوده و مصداق بارز نعمت الهی و پیروزی حق بر باطل است.

وی افزود: همه باید قدردان نعمات الهی و انقلاب اسلامی باشیم، چراکه این اقتدار و صلابت امروز ملت ایران به واسطه خون شهیدان و رهبری امام راحل تحقق یافته است.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر دشمن شناسی و بصیرت مردم و مسئولین، اذعان داشت: باید قدر نظام را بدانیم، چراکه گذشتگان برای تحقق آرمان های والای نظام جمهوری اسلامی ایران زحمات بسیاری با ایثار و از جان گذشتگی کشیدند و امروز این میراث ارزشمند که همانا استقلال و امنیت کشور است را با شکرگزاری به درگاه احدیت، اتحاد و دشمن شناسی حفظ و صیانت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در رابطه با پیروزی حق بر باطل افزود: خداوند در آیات متعددی وعده داده که مسلمین شکست نمی خورند و دشمن جز اذیت و آزار مسلمانان نمی تواند بر آنان ضرر برساند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: دشمن امکان ندارد از خصومت و دشمنی اش دست بردارد، لذا نباید اجازه نفوذ بیگانگان داده شود و نمایندگان مجلس بایستی بر اصل دشمن شناسی،  بصیرت و آگاهی مجهز شده و با یاد خداوند از مسئولیت سنگین خویش در قبال مردم غافل نشوند، چراکه امام خمینی(ره) می فرمایند:« مجلس در راًس امور قرار دارد».

وی با دعوت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی به رفاقت و رعایت اخلاق، تصریح کرد:نباید با افتراق و تفرقه ، زمینه و اجازه نفوذ دشمن داده شود؛ تخریب، توهین، غیبت از مواردی که برادری ها را کم رنگ می کنند و زمینه شیطنت دشمن را مهیا می سازد لذا همه با همت بلند، حفظ اتحاد و همبستگی  در راستای خدمتگزاری، رقابت سالم و سازنده حرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha