جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وبلاگ نویسی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از افزوده شدن بیش از ۱۰۰ وبلاگ به مجموعه وبلاگ های بانوان طلبه یزدی خبر داد.

مریم حسن پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اشاره به فعالیت مدارس و بانوان طلبه در فضای مجازی به ویژه کوثر بلاگ، گفت: به منظور تشویق بانوان طلبه در سطوح مختلف یک تا چهار به فعالیت در فضای مجازی به خصوص کوثر بلاگ، یک دوره آموزشی وبلاگ نویسی مقدماتی و پیشرفته در حوزه خواهران یزد برگزار شد.

وی افزود : قبل از برگزاری دوره آموزشی، تعداد 378وبلاگ از سوی بانوان طلبه طی سال های گذشته در کوثر بلاگ ایجاد شده بود که برخی نیمه فعال بودند، اما پس از برگزاری این دوره ، تعداد 106 وبلاگ دیگر به مجموعه وبلاگ های بانوان طلبه یزدی افزوده شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در پاسخ به این سؤال که آیا نظارتی بر عملکرد طلاب در کوثر بلاگ وجود دارد؟ ابراز داشت: هر دوماه یکبار از طرف مدیریت کوثر بلاگ، اسامی وبلاگ نویسان برتر به حوزه استان اعلام می شود و و در همایش سالیانه مورد تجلیل قرار می گیرند.

حسن پور ادامه داد: در سال جاری از 16 بانوی طلبه وبلاگ نویس و پنج مدیر برتر در این زمینه با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تجلیل شد.

وی، وبلاگ ها را ابزار و فرصت خوبی برای طلاب جوان دانست و افزود: بانوان طلبه می توانند از طریق فضای رایگان وبلاگ به تولید محتوای فرهنگی و دینی بپردازند، البته این کار نیازمند ایجاد دغدغه در وبلاگ نویسان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha