چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انجمن های علمی حوزه

حوزه/ عضو انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امروز به لطف الهی انجمن های علمی حوزه از چنان پختگی و قابلیت علمی برخوردار است که توان تدوین و ارایه برنامه های استراتژیک کشوری را دارد.

سید محمد رکنی جو در گفتگو خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ابراز داشت: انجمن های علمی حوزه می توانند به سان بازوهای مشوریی برای دستگاه ها و نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام باشند، به خصوص این که در زمینه تهیه و تدوین برنامه های استراتژیک نقش ایفا می کنند.

وی تقویت فعالیت جمعی را یکی از کارکردهای مهم و تحسین برانگیز انجمن های علمی حوزه دانست و افزود: باید از این ظرفیت عظیم در جهت رصد و پایش نیازها و مشکلات جامعه و نظام استفاده کرد و از این جمع نخبگانی بیشترین بهره برداریرا  در جهت حل آن ها به عمل آورد.

این محقق و پژوهشگر علوم انسانی با تاکید بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از انجمن های ونهادهای علمی در حوزه بیان داشت: انجمن های علمی حوزه از جمله انجمن مدیریت اسلامی حوزه به محملی برای تقویت کار جمعی و استفاده از خرد جمعی تبدیل شده اند که امیدواریم روز به روز بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند و خود این انجمن ها نیز البته با طرح های علمی و پخته شده خود به این مسیر کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha