پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 372510
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
تحویل پیکر شهید فلسطینی پس از گذشت ۱۲۴ روز

حوزه / نیروهای اشغالگر صهیونیستی، پیکر احمد ابوشعبان، جوان فلسطینی ۲۳ ساله‌ی اهل بیت المقدس را که به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بود پس از گذشت ۱۲۴ روز به خانواده او تحویل دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای اشغالگر صهیونیستی، نیمه شب دوشنبه پیکر احمد ابوشعبان، جوان فلسطینی 23 ساله‌ی اهل بیت المقدس را که روز 14 اکتبر 2015 بدست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بود پس از گذشت 124 روز به خانواده او تحویل دادند.

صهیونیست‌ها در پی تحویل پیکر شهدا، محدودیت‌های زیادی در برگزاری مراسم تدفین گذاشته‌اند، به دستور مسئولین اسرائیلی برگزاری مراسم خاکسپاری بایستی سریع و بدون معطلی انجام شود و آن‌ها حق تشیع شهدا را ندارند. همچنین تعداد شرکت کننده‌ها در این مراسم در کمترین حد ممکن بوده و  از 5 نفر بیشتر نباشد.

خانواده این جوان فلسطینی مجبور شدند پس از برپایی نماز میت او را مظلومانه به خاک بسپارند. احمد 124 روز پیش و در آغاز سومین انتفاضه در سرزمین‌های اشغالی به شهادت رسید.

این جنایت آنچنان تلخ و آشکارا بود که حتی خود صهیونیست‌ها نیز نتوانستند بهانه‌ای برای کشتن جوانی که تنها در خیابان قدم می‌زد ارائه دهند و به گفته اعترافات یک شاهد عینی اسرائیلی در کانال تلویزیونی صهیونیستی، شهادت احمد زمانی رخ داد که یک شهرک‌نشین صهیونیستی بدون هیچ دلیلی او را تروریست خواند و یکی از نیروهای پلیس بدون معطلی اسلحه خود را از غلاف کشیده و به سوی او شلیک کرد.

در حال حاضر پیکر ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده در اختیار صهیونیست‌ها بوده و آن‌ها حاضر به تحویل پیکر شهدای فلسطینی نیستند. از آغاز انتفاضه سوم در ماه اکتبر 2015 تا کنون 178 فلسطینی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند. در این میان 27 اسرائیلی نیز به هلاکت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها سرباز بوده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha