جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز نور

حوزه/ وبگاه نورنگ با رویکردی نو و با درخواست مخاطبان، اقدام به تولید قالب‌های پاورپوینت موضوعی برای رشته‌های حوزوی و دانشگاهی نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» وبگاه نورنگ در سال ۱۳۹۳ در رویکردی نو و با درخواست مخاطبان، اقدام به تولید قالب‌های پاورپوینت موضوعی برای رشته‌های حوزوی و دانشگاهی نمود. در این قالب‌های پاورپوینت که با عنوان محصولات نوین نورنگ به مخاطبان شناسانده شده اند تلاش بر این بوده است که کلیه نیازهای کاربران متناسب با رشته‌های تحصیلی آن‌ها پوشش داده شود.

این قالب‌های پاورپوینت در مجموعه ای تحت عنوان علم و فناوری، در ۵ دسته اصلی ارائه شده اند:

۱. عمومی

۲. علوم اسلامی و انسانی

۳. علوم پایه و فنی مهندسی

۴. طب و علوم پزشکی

۵. هنر و رسانه

گروه نورنگ در هر یک از این شاخه‌ها تلاش نموده است که ابتدا با رشته‌های تحصیلی اصلی‌تر شروع نماید و سپس به سمت سایر رشته‌ها حرکت نماید.

بنا بر این گزارش این وبگاه در شاخۀ علوم اسلامی و انسانی رشته‌های جامعه‌شناسی، جغرافیا، تاریخ، جمعیت‌شناسی، زبان‌شناسی، الهیات و معارف اسلامی، ادبیات، ایران‌شناسی و کتابداری را پوشش داده است.

در شاخه علوم پایه و فنی مهندسی، این گروه کار خود را با رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی هوا و فضا و فیزیک شروع نموده و در ادامه به سمت رشته‌های دیگری چون مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی راه و راه‌آهن، شیمی و علوم آزمایشگاهی و درنهایت نجوم پیش رفته است. خوشبختانه آثار این دسته از محصولات با استقبال خوبی از جانب جامعه مهندسین کشور مواجه شده است.

نورنگ در شاخه طب و علوم پزشکی با آثاری در رشته‌های رادیولوژی، فیزیوتراپی، انتقال خون، چشم‌پزشکی، پزشکی کودک، بیماری‌های استخوان، دامپزشکی، ارتوپدی، داروسازی، دندان‌پزشکی، ژنتیک، میکروبیولوژی، طب سنتی و درنهایت سرطان‌شناسی با پزشکان و محققان علوم درمانی همراه بوده است.

این پایگاه درنهایت به سراغ شاخۀ هنر و رسانه رفته و در حال حاضر، آثاری با موضوعات رسانه‌های تصویری، عکاسی آنالوگ و دیجیتال، فرش و پارچه، تذهیب و کتاب‌آرایی و خط و خوشنویسی هنرمندان و هنر پژوهان این مرزوبوم را با خود همراه نموده است.

برای مشاهده و دریافت قالب های پاورپوینت نورنگ اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha