جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد عباسپور - مرکز خدمات فارس

حوزه/ مدیر مرکز خدمات استان فارس با بیان اینکه اگر هدفمند به خدمات مرکز تکیه کنیم حوزه رشد و پیشرفت قابل توجه ای خواهد داشت گفت: همکاران ما در مرکز خدمات خود را خادم سربازان ولی عصر(عج) می‌دانند و افتخار خود می‌دانیم خدمت گذاری شایسته برای طلاب و روحانیون باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عباسپور امروز در نشست صمیمی رئیس مرکز خدمات با معاونین، معاونین و اساتید مدارس علمیه شهرستان شیراز ضمن خیر مقدم به رئیس مرکز خدمات و مسئولین این مرکز به استان فارس و حاضرین این جلسه و با اشاره به تحولاتی که در مرکز خدمات شکل گرفته است، گفت: مرکز خدمات علاوه بر ارائه خدمت به طلاب و روحانیون، بحث ارائه خدمات فرهنگی و عاطفی به خانواده طلاب و روحانیون را مورد توجه قرار داده است.

وی با اشاره به سفر استانی رئیس و مسئولین مرکز خدمات به استان فارس بیان کرد: در این سفر نمایندگان رئیس مرکز خدمات در شش گروه با حضور در تمامی مدارس علمیه سطح استان با مدیران، معاونین، اساتید و طلاب این مدارس دیدار و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند و گزارش این دیدارها را به رئیس مرکز خدمات ارائه کرده اند.

مدیر مرکز خدمات استان فارس با بیان اینکه توجه به ممتازین تحصیلی و حافظین قرآنی از سیاست های مرکز خدمات است، گفت: در این دیدارها نمایندگان رئیس مرکز خدمات در مراسمی از طلاب ممتاز و حافظان قرآن و اساتید مدارس علمیه تجلیل به عمل آورده اند که قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: تاکنون در حوزه‌های علمیه از بحث ممتازین و حافظین غفلت کرده بودیم ولی مرکز خدمات خود را موظف می‌داند که این موضوع را در برنامه‌های خود قرار دهد.

حجت الاسلام عباسپور با بیان اینکه اگر هدفمند به خدمات مرکز تکیه کنیم حوزه رشد و پیشرفت قابل توجه ای خواهد داشت گفت: همکاران ما در مرکز خدمات خود را خادم سربازان ولی عصر(عج) می‌دانند و افتخار خود می‌دانیم خدمت گذاری شایسته برای طلاب و روحانیون باشیم.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha