پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ نخستین همایش مبلغان موسسه فرهنگی تبلیغی نسیم رضوان

حوزه/ در همایش مبلغان «مؤسسه فرهنگی نسیم رضوان» از کتاب «تبلیغ بالینی» رونمایی و از مبلغین فعال این مسسه در قم تجلیل شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام حسن روحانی متین در اولین همایش مبلغان «مؤسسه فرهنگی نسیم رضوان»  که امروز جمعه در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات  اسلامی در قم برگزارشد به  ارائه گزارشی از فعالیت این مؤسسه تبلیغی پرداخت و گفت: این مؤسسه از 10 سال قبل با هدف انسجام در امر تبلیغ و ترویج ارزشهای دینی و دوری از هر گونه موازی کاری و استمرار در امر تبلیغ تأسیس شد.

مدیر مؤسسه تبلیغی نسیم رضوان ادامه داد:  در منطقه ای در حال فعالیت هستیم که پایتخت فرهنگی کشور است و به همین دلیل کار بسیار سخت و پیچیده است.

وی افزود: در این همایش کمیسیونه ایی در موضوعات تبلیغ امر بالینی، گفتمان و مشاوره دینی، و رونمایی از کتاب تبلیغ بالینی  و تجلیل از مبلغین فعال برگزار شد که امید است همه این برنامه برای بهتر برگزار شدن امر تبلیغ مفید باشد.

حجت الاسلام روحانی متین بیان داشت: در مشهد مقدس مبادی زیادی برای تبلیغ مانند مبادی ورودی و خروجی راه آهن و پایانه مسافربری و مترو و قطار شهری  وجود دارد که جایگاه خاصی در مناسبت های تبلیغی بخصوص درباره گفتمان تبلیغی است و  استقبال خوبی از سوی مردم هم شده است.

مدیر مؤسسه تبلیغی نسیم رضوان به مباحث مطرح شده در کمیسیونها هم اشاره کرد و بیان داشت: ضرورت تبلیغ، ترسیم جغرافیای تبلیغی، فقدان محتوایی،  بحث در تلگرام برای رونق پیدا کردن بهتر بحث، استقبال خوب مردم از این فعالیت ها، برگزاری کارگاه های آموزشی در عرصه تبلیغ بالینی و مراقبت معنوی از جمله مباحث مطرح شده در سه کمیسیون دانش آموزی، بالینی و مشاوره بوده است.

خاطرنشان می شود در این همایش  از کتاب «تبلیغ بالینی» رونمایی و از مبلغین فعال تجلیل شد.

انتهای پیام:40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha