پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست بصیرتی مدرسه الزهراء(س) ساری

حوزه/ درگذشته دشمنان گمان می کردند که با توطئه و نقشه های سرنگونی، می توانند سبب فرو پاشی نظام اسلامی شوند، در حالی که در حوادثی همچون فتنه ۸۸ و... به این نتیجه رسیدند که با اجرای قوانین لیبرالیستی می توانند به اهداف خود در ایران دست یابند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، قلی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در  نشست سیاسی- بصیرتی با  موضوع " تحلیل آخرین مسائل سیاسی روز " در مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) ساری بیان کرد: نفوذ یکی از مسائل حائز اهمیتی است که از دهه 60 در کشور ما مطرح بوده و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید بسیار دارند.

وی، تجمل گرایی و تهاجم فرهنگی را دو بال نفوذ و رخنه دشمن دانست و افزود: دشمن با هدف فشار بر رهبری، ضربه بر مواضع انقلاب و ایجاد دو گانگی در نظام، به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی می باشد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی و با توجه به انتخابات 7 اسفند، بصیرت یک وظیفه همگانی است تا با انتخاب افراد شایسته و صالح، مانع نفوذ دشمن به خصوص در مجلس شورای اسلامی و خبرگان شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: درگذشته دشمنان گمان می کردند که با  توطئه و نقشه های سرنگونی، می توانند سبب فرو پاشی نظام اسلامی شوند،  در حالی که در حوادثی همچون فتنه 88 و... به این نتیجه رسیدند که با اجرای قوانین لیبرالیستی می توانند به اهداف خود در ایران دست یابند.

قلی زاده در پایان خاطر نشان کرد: برپایی جامعه اسلامی که تفکر لیبرال داشته باشد از اهداف دشمنان ایران است، چرا که در چنین جامعه ای تحریم از بیرون و تحریک از درون جامعه، سبب فروپاشی آن خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha