جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان مازندران بر ضرورت پایبندی همه کاندیداها به قانون تأکید کرد و گفت: در همه امور باید قانون فصل الخطاب کاندیداها و طرفداران آنها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تأکید بر این که سیاست دشمن، امروز این است که انتخابات را زیر سؤال ببرد، گفت: دشمن با حمله به شورای نگهبان، در حقیقت، در پی کوبیدن اصل نظام است

وی با بیان این که امروز نظام و انقلاب نیازمند، افراد خبره و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب با ملاک های اعلام شده از سوی ایشان هستند، افزود: ملت بزرگ ایران نیز در انتخاب کاندیداها به معیارهای مطرح شده توجه می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه استان مازندران با تأکید بر این که انتخابات آینده یکی از صحنه های حساس و سرنوشت ساز ملت ایران است، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی نه بزرگی به توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، بر ضرورت هوشیاری آحاد ملت ایران در انتخابات آینده تأکید کرد و گفت: انتخابات به عنوان یک امتحان و آزمون حساس الهی است که باید ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب سربلند و سرافراز از این آزمون بیرون بیایند.

امام جمعه نکا با اشاره به دسیسه های دشمنان برای تخریب انتخابات هفتم اسفند ماه، افزود: هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه نیازی است که امروز باید بیشتر در جامعه ترویج شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت پایبندی همه کاندیداها به قانون تأکید کرد و گفت: در همه امور باید قانون فصل الخطاب کاندیداها و طرفداران آنها باشد.

وی با بیان این که دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به انقلاب و عملکرد آن مأیوس کند، افزود: در چنین شرایطی وظیفه مسئولان و افراد اثرگذار نظیر روحانیت بسیار حساس است و باید با آگاهی بخشی و روشنگری مانع تحقق این توطئه دشمنان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه با اشاره به این که تعیین و تکلیف برخی رسانه های معاند برای ملت ایران، گفت: ملت بزرگ کشورمان بدون توجه به این یاوه گویی ها تنها گوش به فرمان رهبری نظام هستند.

مسئول حوزه علمیه نکا با بیان این که دشمنان تلاش می کنند انتخابات را در ایران تعیین شده جلوه دهند، افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملاً آزاد و سالم برگزار شده و این یکی از افتخارات کشورمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha