جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 372871
۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
طرح تربیت مشاور حوزه گلستان

حوزه/ مدیر دفتر امور مشاوره خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور از اجرای طرح "تربیت مشاور" در مدارس علمیه استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، هم اندیشی معاونین تهذیب مدارس علمیه استان استان گلستان، روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا امیری، مدیر دفتر امور مشاوره خانواده و همچنین کارشناس مسئول برنامه ریزی دوره‌های مشاوره معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان، در گرگان برگزار شد.

مدیر دفتر امور مشاوره خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح تربیت مشاور در استان گلستان، به تشریح و تبیین ابعاد این طرح پرداخت.

وی افزود: این طرح در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد و دوره مقدماتی شامل 10 سرفصل و دوره تکمیلی شامل 7 سرفصل خواهد بود که بیشتر جنبه عملی و کارگاهی دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان گلستان نیز در این هم اندیشی از برگزاری ششمین دوره اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: در این مرحله، اساتید با حضور در 11 مدرسه استان، به مشاوره فردی طلاب اهتمام ورزیده و راهنمایی های لازم در زمینه های اخلاق فردی و تحصیلی به آنها ارائه کردند.

*برگزاری کلاس مشاوره ویژه مبلغات مدارس امین

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری کلاس مشاوره در زمینه اختلالات رفتاری نوجوانان و جوانان ویژه مبلغات مدارس امین در مدیریت حوزه علمیه استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی فندرسکی گفت: با توجه به اینکه مبلغان طرح امین در مدارس آموزش و پرورش مشغول فعالیت بوده و همه روزه با نوجوانان و جوانان در ارتباط هستند، برگزاری دوره های آموزشی برای آنها امری لازم و ضروری است.

وی افزود: در همین راستا اولین دوره آموزشی روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین تیموری از اساتید مشاوره حوزه علمیه قم، با حضور مبلغات مدارس امین مرکز و غرب استان برگزار گردید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha