پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ یکی از مسائل مهم در بهتر انجام شدن فعالیت ها هماهنگی و دوری از موازی کاری، بین سازمان های عمل کننده است؛ هماهنگی باعث می شود، بسیاری از خدمات بهتر صورت بگیرد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مجمع هماهنگی مؤسسات خیریه استان قم خطاب به آنان گفتند: خدا در قرآن گروهی را برای فعالیت در کار خیر مشخص کرده و به آنها مژده پاداش داده است و خوش به حال شما که در این مسیر قرار گرفته اید و برای خدمت گزاری به جامعه دینی انتخاب شده اید.

معظم له بیان داشتند: در کلام نورانی معصومین(ع) آمده است که بعضی ها در دنیا متصدی کارهای خیر هستند و این خود نشان دهنده رستگاری شما در دنیا و آخرت است.

 ایشان یکی از مسائل مهم در بهتر انجام شدن فعالیت ها را هماهنگی و دروی از موازی کاری بین سازمان های عمل کننده برشمرده و افزودند: هماهنگی باعث می شود، بسیاری از خدمات بهتر صورت بگیرد و  برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گلایه ای از دوری مسئولین امور خیرات از مراجع و بزرگان دین کرده و  گفتند: متأسفانه این دسته از افراد ارتباط چندانی با بزرگان دین ندارند؛ ارتباط باعث می شود مراجع از سوی در جریان کارها قرار بگیرند و از طرفی دیگر با سخنان خود آنها را رهنمون کنند.

معظم له اظهار داشتند: مراجع پشتوانه  فکری موسسات خیریه اند و هدفی هم جزء این ندارند، ولی گاهی زمان ها، بعضی ها برداشت دیگری از این نوع ارتباط ها دارند.

ایشان عنوان کردند: ارتباط با مراجع موجب تقویت این نوع مؤسسات می شود و بهتر است این دیدارها بیشتر برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha