شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوهران مازندران با تاکید بر این که آمریکا با پروژه نفوذ، استحاله نظام را پیگیری می کند، گفت: زیاده‌خواهی‌های گستاخانه دشمنان تنها با دست کشیدن ملت از گفتمان انقلابی و ارزش های اسلامی، پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام علی غفاری، در نشست بانوان مبلغه استان مازندران، در ساری با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: با توجه به این که انسجام جوامع بشری در گروه حفظ ارزش های اعتقادی و فرهنگی آن جامعه است، لذا برای استحاله و نابودی یک کشور کافی است که مردم از ارزش ها و آرمان های خود فاصله بگیرند.

وی افزود: اساس کشور ما مبتنی بر اصول توحیدی و اسلام ناب محمدی است؛ به همین علت دشمن در جنگ نرم از خاکریزها عبور کرده و چراغ خاموش حرکت نمی کند، بلکه به صورت آشکار در صحنه مبارزه حاضر شده  و از طریق دو حوزه اعتقادی و عملی، مردم به خصوص جوانان را مورد هدف قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: دشمن در حوزه نظر با بهره گرفتن از علم و فناوری روز، رسانه ها، فضای مجازی و... تلاش می کند با ایجاد شبهه، اعتقادات دینی جوانان را سست کند، در حوزه عمل نیز با ارائه نمادهای غلط، مردم را از الگوهایی که مظهر واقعی دین مبین اسلام هستند، دور می کند تا بتواند نفوذی که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره نموده اند را در کشور پیاده کرده و در نتیجه با استحاله نظام، به هدف نهایی خود که  استثمار کشور است، دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری تصریح کرد: تجربه تاریخ ایران ثابت کرده که زیاده‌خواهی‌های گستاخانه دشمنان تنها با دست کشیدن ملت از گفتمان انقلاب و ارزش های اسلامی، پایان می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف مبلغین، تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به برنامه های دشمن، وظیفه مبلغین به خصوص خواهران مبلغه سنگین تر است، زیرا بانوان بنیان گذاران و مهندسین رفتار جامعه هستند و قطعا اگر زنان، صالحه و پاکدامن باشند، مردان بزرگی را تربیت کرده و کشور در مقابل شیبخون فرهنگی مصون خواهد ماند.

مدیر حوزه علمیه مازندران در پایان خاطر نشان کرد: مبلغین باید خود را مجهز به علم و فناوری روز نموده و اعتقادات و ارزش های ناب دینی را با زبان روز به مردم جامعه و حتی دنیا ارائه کنند. همچنین از مناسبت های مختلف به خصوص ایام فاطمیه برای تعظیم شعائر دین و بیان احکام و معارف ناب اسلام  استفاده نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha