جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ آیت الله ایمانی تصریح کرد: ورود بلندگویان آمریکا به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه نفوذ و عبور آنان از سد محکم انقلاب اسلامی ایران را هموار می سازد، البته ملت انقلابی اجازه این کار را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسد الله ایمانی، ظهر امروز در دیدار 120 نفر از خواهران حزب الله و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای بزرگ  استکبار به ویژه  آمریکای  جهانخوار  ورود  همفکران و حامیانش به مجلس خبرگان رهبری است .

امام جمعه شیراز افزود: ورود بلندگویان آمریکا به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه نفوذ و عبور آنان از سد محکم انقلاب اسلامی ایران را هموارمی سازد، البته ملت اجازه این کار را نخواهد داد.

وی به انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: حضور بیش از 40 میلیون نفر در پای صندوق رای در انتخابات سال 88  فرصتی برای نشان دادن  اقتدار نظام اسلامی در برابر  جهانخواران  بود، اما با حرکت غیر قابل قبول فتنه گران  تاثیر این حضور کمرنگ شد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در سال 88 بعد از گذشت 8 ماه اغتشاش فتنه گران، تحریم‌های شکننده و فلج‌کننده اقتصادی از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید، البته با تدببر و دوراندیشی مقام معظم رهبری بسیاری از توطئه ها خنثی گردید.

آیت‌ الله ایمانی همچنین در رابطه با موضع گیری بنگاه های سخن پراکنی  معاند مانند بی بی سی، اظهار داشت: بنگاه های سخن پراکنی غرب با تحلیل‌ها نادرست و یک طرفه درصددند افرادی وارد مجلس شوند که پیرو خط‌ مشی آنان باشند که این توطئه نیز با درایت و سخنرانی های به موقع مقام عظمای ولایت نیز بار دیگر برملا گردید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: وزارت امور خارجه باید نسبت به موضع‌گیری‌های انگلیس که درصدد تخریب انتخابات پیش رو  است، عکس العمل دیپلماتیک نشان داده  و به ‌سادگی از کنار این موضوع عبور نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش زنان در دوران انقلاب، گفت: با مشارکت زنان حرکت بلند تاریخی به وجود آمد و  یقینا بدون  حضور این قشر تاثیر گذار جامعه خیزش و حرکت انقلابی  شکل نمی گرفت.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه حکم امام راحل مبنی بر شرکت زنان همدوش با مردان در راهپیمایی 22 بهمن بدون اذن پدرو یا شوهر نشان از اهمیت این قشر تاثیرگذار در جامعه اسلامی دارد، افزود: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، به گونه ای که در صف نخست راهپیمایی علیه رژیم طاغوت حضور داشتند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha