سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام یدالله غلامی/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هشدارهای لازم در خصوص جریان نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب بارها مطرح شده است، تصریح کرد: جریان های قدرت طلب نفوذ دشمن را جدی نگرفته و آن را کوچک می شمارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، امروز در همایش بصیرت فاطمی که با حضور مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران استان مازندران، در ساری برگزار شد، با اشاره به هشدارهای جدی مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن، گفت: نفوذ دشمن در این مقطع دیگر ضربه زدن به انقلاب و نظام نیست، بلکه نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی است.

وی با اشاره به این که دو جریان در انقلاب اسلامی شکل گرفت که یکی از آنها جریان اصیل انقلابی بود، افزود: این جریان امروز نیز علی رغم گذشت 37 سال از عمر انقلاب همچنان همراه و پشتیبان انقلاب و نظام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که جریان دوم جریانی است که همواره برای انقلاب هزینه زا بوده است، افزود: این جریان به پنج قسمت تقسیم می شود که یکی از آنها جریان منحرفین است که یا با اصل و یا با اهداف انقلاب اسلامی مخالف بودند.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: گروه منحرفین که اصل انقلاب را نمی پذیرند از همان ابتدا با انقلاب و نظام اسلامی مخالف و دشمن بودند و عده ای دیگر نیز با اهداف انقلاب مشکل داشتند که امروز نیز وجود دارند.

وی، دومین جریان از تقسیم بندی پنج گانه در انقلاب اسلامی را جریان بی بصیرت ها دانست و افزود: این عده اصل انقلاب و نظام را قبول داشته و دارند، اما از بصیرت لازم در تشخیص مسائل برخوردار نیستند.

حجت الاسلام غلامی، سومین جریان از این گروه ها را جریان قدرت طلب ها معرفی کرد و بیان داشت: این گروه در نظام اسلامی، از همان روز های ابتدایی انقلاب تنها به دنبال کسب قدرت بوده و هستند و در همه انتخابات  نیز شرکت دارند و تلاش می کنند در رأس هرم قدرت کشور حاضر باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، جریان ضد انقلاب را چهارمین جریان از تقسیم بندی پنج گانه در نظام معرفی کرد و گفت: این جریان از همان ابتدا ضدیت خود را با انقلاب و نظام اسلامی ثابت کرده اند و هیچ گونه ابایی نیز از بیان این ضدیت خود با انقلاب ندارند.

وی جریان نفوذ را پنجمین جریان از این تقسیم بندی در درون نظام اعلام کرد و با بیان این که این جریان بسیار خطرناک است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ماه های اخیر همواره بر خطر نفوذ دشمن در کشور هشدارهای لازم را مطرح کردند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که در این مدت رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در خصوصم مسأله نفوذ صحبت کرده اند که نشان دهنده اهمیت موضوع است، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان کشور باید نسبت به این جریان خطرناک هوشیار باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هشدارهای لازم در خصوص جریان نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های عمومی مطرح شده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در کشور مسأله نفوذ را جدی نگرفته و آن را کوچک می شمارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha