جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محبی - عضو شورای مدیریت حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محبی با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی(س)، گفت: به برکت اهل بیت(ع)، شور و بصیرت فاطمی و روحیه شهادت طلبی در دنیای امروزی، در بین جوانان ایران اسلامی موج می زند.

 حجت الاسلام  والمسلمین محمد محبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه(س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای مقامی رفیه و آسمانی هستند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: از آنجا که زهرای اطهر(س) یک بانوی بهشتی و خمیر مایه وجودی ایشان از میوه های بهشتی شکل گرفته، مثل کوثری روان، در پهنای کره خاکی برای بشریت امروز، نور افشانی می کند .

مسئول مرکز تخصصی کلام علامه رفیعی حوزه علمیه قزوین، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) با تربیت فرزندان صالحی چون ائمه معصومین(ع) و حضرت زینب کبری (س) كه هر کدام از این شخصیت های برجسته معنوی نقش به سزایی در هدایت بشریت در کره خاکی داشته اند، الگوی بی بدیلی برای همه مسلمین، به ویژه بانوان هستند و خانواده ها باید از سیره و سبک زندگی آن حضرت الگو گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محبی یادآور شد: نور فاطمه زهرا(س) و اهل بیت(ع) همچنان در عصر ما می درخشد، به طوری که جوانان اهل بیتی اقصی نقاط جهان حاضرند برای دفاع از حرم مطهر فرزندش زینب کبری(س) جان خویش را فدا کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: به برکت اهل بیت(ع) شور و بصیرت فاطمی(س) و روحیه شهادت طلبی در دنیای امروزی، در بین جوانان ایران اسلامی موج می زند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha