پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: انتخابات مظهر اقتدار و غیرت ملی و دینی همه ایرانیان است و همواره اکثریت ملت با اهتمام ویژه در آن شرکت می کنند .

حجت الاسلام محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم ولایتمدار و بصیر ما حضور پررنگ و چشم گیری در انتخابات های متعدد داشته اند و بی شک این بار نیز با حضور یکپارچه خود حماسه دیگری را رقم می زنند.

وی همچنین افزود: بی شک حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات یکی از عوامل افزایش اقتدار نظام اسلامی در دنیای امروز است به خصوص در این مقطع حساسی که رسانه های دشمن بدون رودربایستی و کاملاً آشکار و عیان به میدان آمده و از یک جریان خاص و افراد آن حمایت می کنند.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در این میان باید به طور خاص به این فرموده هشدار آمیز امام راحل توجه داشته باشیم که اگر دشمن از کسی تعریف می کند، حتماً یک ایراد و مشکلی دارد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز اخیراً نسبت به خطر نفوذ دشمن و تشکیل یک مجلس وابسته و غربگرا هشدارهای دلسوزانه ای داده اند که این ها همه وظیفه ما را در قبال بحث انتخابات سنگین تر می کند.

این تحلیلگر سیاسی گفت: بی تردید بازی کردن در زمین دشمن ولو به صورت ناخواسته منافع او را تامین کند و در این مقطع حساس باعث شکل گیری یک مجلس وامدار به غرب می شود.

وی تصریح کرد: واقعیت آن است که دشمنان هیچ گاه به منافع ملی و ارزش های ما اعتنایی نمی کنند و به دنبال تامین حداکثر منافع خود هستند و طبعاً وقتی یک مجلسی باب دل آن ها تشکیل شود بهتر می توانند اهداف شومشان را محقق سازند.

حجت الاسلام ملک زاده افزود: البته مردم ما آن قدر هوشیار هستند که اجازه نفوذ به دشمن را نمی دهند، کما این که در حضور کم سابقه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که به کوری چشم دشمنان تا پای جان در راستای اهداف اسلام و انقلاب ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha