جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بام معرفت

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از انتشار شماره دوازدهم نشریه "بام معرفت" با محوریت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد، با اشاره به انتشار ماهنامه بام معرفت، اظهار کرد: دوازدهمین شماره نشریه حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، با محوریت انتخابات، منتشر شد.

وی با اشاره به توزیع شماره های پیشین این نشریه در بین مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، افزود: تجربه‌ی اشتیاق و استقبال از این نشریه ما را بر آن داشت که دوازدهمین شماره از این نشریه را با رویکرد انتخاباتی و با توزیعی گسترده و فراتر از مدارس علمیه، در اختیار عموم مردم استان قرار دهیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به رسالت حوزه های علمیه و در راستای بصیرت افزایی به اقشار جامعه، در این ویژه نامه به مباحثی تحت عنوان اهمیت انتخابات، و جایگاه دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخته شده است.

سردبیر نشریه بام معرفت ادامه داد: در این ویژه نامه با عنایت به سابقه 37 ساله انقلاب و با نگاه به حوادث سال 88 به عنوان یک نقشه راه، سعی شده که شاخص های انتخاب اصلح و همچنین خسارت های انتخاب غیر اصلح تبیین شود.

وی با اعلام این که بیشتر مطالب و تحلیل های این نشریه به قلم روحانیون و طلاب استان نگاشته شده است، افزود: در شماره دوازدهم نشریه با معرفت مطالبی چون، برخی احکام فقهی مختص به انتخابات، نگاهی به سابقه فعالیت ها جناح ها و برخی از احزاب سیاسی در کشور، خواب دشمن برای انتخابات، ناگفته ها و توصیه های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خصوص انتخابات، مرور اتفاقات مجلس ششم، معنای نظارت بر رهبری و... درج گردیده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال وبختیاری در پایان گفت: نشریه بام معرفت علاوه بر مدارس علمیه، در مساجد، ادارات و ستادهای انتخاباتی کاندیدای دو مجلس توزیع و همچنین برای مدیریت های استانی حوزه در سراسر کشور نیز ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha