جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ آیت الله مقتدایی با اشاره به این که در سه دوره حضور خود در مجلس خبرگان، در کمیسیون تحقیق بوده، گفت: ابعاد شخصیتی آیت الله العظمی خامنه ای از نظر تقوا، ساده زیستی، شجاعت، قدرت و تدبیر و درایت روز به روز روشن تر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله مرتضی مقتدایی، عصر امروز در جلسه ای که در خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان، برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) به حماسه آفرینی مردم در روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: هفتم اسفندماه، روز حماسه آفرینی مجدد ملت ایران است که با حضور پرشور خود، زمینه شکست دشمن را بار دیگر فراهم کند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان این که هفتم اسفندماه قطعا با توجه به ویژگی های خاص، روزی تاریخی و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود، ابراز داشت: دشمنان انقلاب و اسلام به انتخابات ایران خیره شده اند و امید دارند در آن نفوذ کرده و مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای نا امید سازند.

وی با بیان این که در حال حاضر رسانه‌های بیگانه با هزینه های هنگفت، سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مردم ایران دارند، تصریح کرد: وظیفه سنگین و مهم ملت این است که با بی اعتنایی، به تبلیغات رسانه‌های بیگانه علیه نظام، حضور پرشوری در انتخابات داشته و با انتخابی آگاهانه، دشمن را بار دیگر نا امید کنند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از آن جهت که سرنوشت 4 سال کشور را از نظر قانون گذاری تعیین می کند، مهم است. بنابراین ملت ایران با بصیرت افراد متخص و متدین و دلسوز که در خط انقلاب و رهبری هستند را شناسایی، به دیگران معرفی و انتخاب کنند.

آیت الله مقتدایی در ادامه افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مقایسه با انتخابات مجلس از اهمیت بالاتری برخوردار است، چرا که مسئولیت و وظیفه سنگین خبرگان رهبری نسبت به انتخاب رهبر انقلاب و سکان دار نظام در صورت لزوم، بسیار حساس و حیاتی است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: انتخاب فردی که مشروعیت نظام به عهده او است و در حقیقت، هدایت کننده اصلی انقلاب اسلامی است، از وظایف خطیر خبرگان رهبری می باشد، لذا مردم درحقیقت با حضور در انتخابات مجلس خبرگان با یک واسطه رهبر خود را انتخاب می‌کنند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که رسالت مهم مجلس خبرگان رهبری شناسایی و انتخاب یک فرد جامعه الشرایط در همه زمینه‌ها چون مدیریت، سیاست، فقه، تقوا و اجتهاد برای رهبری است، تصریح کرد: انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان رهبری، مقدمه‌ای برای انتخاب رهبری شایسته و جامع الشرایط است.

آیت الله مقتدایی با بیان این که امروز برکات وجود رهبری جامع الشرایط را به وضوح شاهدیم، افزود: امنیت، آرامش، اقتدار و عزت نظام اسلامی در لوای وجود رهبری جامع الشرایط و تدابیر ایشان است.

وی در پایان با اشاره به این که در سه دوره حضور خود در مجلس خبرگان رهبری، در کمیسیون تحقیق بوده، گفت: رهبری از نظر تقوا، ساده زیستی، شجاعت، قدرت و تدبیر روز به روز محکم‌تر و کم نظیرتر می شوند.

انتهای پیام313// 38

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha