پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت‌الله شفیعی - خوزستان

حوزه/ آیت‌الله شفیعی، رأی به افراد مورد تأیید دشمن را خلاف اصول انقلابی دانست و گفت: در روز هفتم اسفند همگان باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به جهانیان نشان دهند که با تمام سختی‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند.

آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مجلس خبرگان را نعمتی بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری نعمتی است که در دنیا نظیر ندارد؛  بر همین اساس دشمن برای بی‌اعتبار کردن آن اقدامات زیادی کرده و همچنان نیز خواهد کرد.

وی با تأکید بر این‌که هدف دشمن، نفوذ در ارکان اصلی نظام اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا این مجلس را بر هم زند و یا این که افرادی به این مجلس فرستاده شوند که نتیجه فکر و عملشان تقویت ضدانقلاب در خارج باشد.

آیت‌الله شفیعی، بابیان این‌که وظیفه شرعی هر ایرانی، رأی به افرادی است که حامی و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، اذعان داشت: مردم باید دشمن‌شناس باشند؛ چراکه دشمن در لباس دوستی می‌آید و این وظیفه شرعی ماست که به افرادی که دشمن معرفی می‌کند رأی ندهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور در این صحنه باشکوه، رأی به افراد مورد تأیید دشمن را خلاف اصول انقلابی دانست و گفت: در روز هفتم اسفند همگان باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به جهانیان نشان دهند ملت مبارز ایران با تمام مشکلات و سختی‌ها، پای انقلاب ایستاده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha