پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ستار علیزاده - اوقاف  مازندران

حوزه/ حجت الاسلام علی زاده تصریح کرد: ملت انقلابی برای انتخاب اصلح نیازی به نسخه های انگلیسی و آمریکایی ندارند و اجازه نخواهند داد که خواب دشمنان تعبیر شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ستار علی زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، عصر امروز در نشستی با روحانیون و متولیان بقاع متبرکه و امامزادگان ساری با اشاره به این که هفتم اسفند ملت ایران آزمون بزرگی را در پیش دارد، گفت: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی جمعه این هفته با حضوری گسترده در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.

وی، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی را موجب صلابت و اقتدار نظام و تقویت وحدت و همدلی مردم دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران هوشیار و با بصیرت تر از هر زمان دیگری ضمن شناخت شرایط روز جامعه در انتخابات شرکت می کنند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که دشمن به هیچ عنوان علاقه ای ندارد مردم ایران در پای صندوق های رأی حاضر شوند، گفت: ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری، گوش به فرمان ولی فقیه و رهبری انقلاب هستند.

حجت الاسلام علی زاده با تأکید براین که ملت بزرگ ایران به حتم در این آزمون الهی رو سفید خواهند شد، بیان داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با پشتوانه مردمی توانست نهضت عظیم اسلامی را آغاز و به پیروزی برساند، افزود: امروز نیز حفظ عزت و اقتدار نظام در گرو حضور مستمر مردم در صحنه ها و عرصه های انقلاب به ویژه انتخابات است.

وی با تأکید براین که مردم اجازه نخواهند داد خواب دشمنان انقلاب و نظام تعبیر شود، گفت: ملت ایران عاشق و دلداده انقلاب، امام و رهبری هستند و همه توان خود را در جهت حفظ میراث امام راحل و شهدا به کار خواهند گرفت.

حجت الاسلام علی زاده با اشاره به آغاز دخالت آشکار رسانه های بیگانه در انتخابات کشورمان، بر ضرورت هوشیاری آحاد جامعه نسبت به این توطئه دشمن تأکید کرد و افزود: مردم کشورمان برای انتخاب اصلح نیازی به نسخه های انگلیسی ندارند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با تأکید بر مقابله با دشمن و جلوگیری از ورود آن از طریق دروازه انتخابات، یادآور شد: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبارگران و دشمنان داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام علی زاده با تأکید براین که مقام معظم رهبری در سخنرانی های مهم چند روز گذشته خود حجت را بر آحاد جامعه تمام کرد، افزود: همان طور که رهبری نظام تأکید کردند مردم باید برعکس نظر دشمنان اقدام کنند تا توطئه جدید دشمنان خنثی شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha