جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی، هفتم اسفند را روز نمایش مردم سالاری دینی خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی با قالب دموکراسی و محتوای اسلامی، از مردم سالارترین کشورهای دنیا است.

حجت الاسلام لطیف صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران با اشاره به دو انتخابات مهم در کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را تعیین کننده دانست و گفت: هفتم اسفند ماه تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب، امام و رهبری خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مردمی و بر پایه رأی آحاد جامعه دانست و افزود: اقتدار و عزت نظام اسلامی نیز به حضور در صحنه مردم وابسته است.

وی، انتخابات را قانونی ترین بستر حضور مردم برای اداره کشور بر پایه شعار مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی که با قالب دموکراسی و مردم سالاری با محتوای اسلامی، از مردم سالارترین کشورهای دنیا است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حفظ عزت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتخابات اعمال رأی و نظر مردم در اداره کشور است، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور است که می تواند رشد و تعالی نظام را در پی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این دوره از انتخابات با توجه به تجمیع انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: حضور حداکثری مردم موجب تقویت جایگاه نظام در عرصه های داخلی و خارجی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام در عرصه جهانی خواهد بود، بیان داشت: مردم فهیم، بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی این بار نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم خواهند کرد.

وی همچنین بر ضرورت هوشیاری و بصیرت در انتخاب فرد اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: باید افرادی متعهد، کارآمد، انقلابی، ولایت مدار، با تجربه و با چهره های باسابقه را برای هر دو جایگاه مهم کشور انتخاب کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha