چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ رئیس شورای عالی حوزه های علمیه بر لزوم مشارکت و اهتمام ملت به انتخابات تاکید کرد و افزود: انتخابات مجلس بسیار مهم، اما انتخاب خبرگان مهم تر از مجلس است؛ چرا که در زمان خاص، تعیین کننده رهبری انقلابی می باشد که مردم عاشق، مطیع و جان نثار آن هستند.

آیت الله مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: ملت شریف، مومن، متدین، قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، موجب عزت اسلام و تحکیم جمهوری اسلامی شدند و حماسه پرشکوه تر و گسترده تری از سال های گذشته را ایجاد کردند که امیدوار هستیم ان شاءلله مورد عنایت حضرت صاحب الامر(عج) باشند.

رئیس شورای عالی حوزه تصریح کرد: از این ملت شهیدپرور و باوفا انتظار این است که حماسه و شور انقلابی خود را در روز هفتم اسفند با حضور در پای صندوق های رای نشان دهند و بدانند که این حضور زمینه ساز تقویت نظام جمهوری اسلامی و خشنودی حضرت ولیعصر(عج) است.

*دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند  

نائب رئیس جامعه مدرسین افزود: این قدم هایی که ملت ایران بر می دارند و به سوی صندوق های رای می روند موجب عزت اسلام می شود، به خصوص در زمانی که دشمنان دندان تیز و با تمام توان پول خرج کرده و به دنبال دلسرد کردن مردم و ایجاد اختلاف هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و در دنیا انعکاس دهند که مردم از نظام حمایت نمی کنند.

*انتخابات خبرگان مهم تر از مجلس است

آیت الله مقتدایی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در راستای تداوم راه انقلاب بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: انتخابات مجلس بسیار مهم اما  انتخاب خبرگان بسیار مهم تر از مجلس است چرا که در زمان خاص، تعیین کننده رهبری انقلابی می باشد که مردم عاشق، مطیع و جان نثار آن هستند.

*آرای انتخابات خبرگان نباید از مجلس کمتر باشد

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران همچنین بر لزوم مشارکت و اهتمام ملت به انتخابات خبرگان رهبری تاکید کرد و افزود: با توجه به این که انتخابات خبرگان در خصوص رهبری است و اگر خدایی ناکرده آرای تعداد شرکت کنندگان در این صندوق کمتر از سابق و یا صندوق مجلس شورای اسلامی باشد، دشمنان این گونه منعکس می کنند که مردم با رهبری میانه ندارند و از این جهت حساسیت انتخابات خبرگان بیشتر است.

*دغدغه ای در خصوص حضور ملت نداریم

رئیس شورای عالی حوزه تاکید کرد: ملت ما بارها نشان داده اند با تمام مشکلات و هرشرایط سختی، در صحنه های مختلف انقلاب حضور یافته و آگاه هستند که حضور در انتخابات هفتم اسفند موجب حمایت از رهبری و نظام است و ما در خصوص حضور مردم هیچ دغدغه ای نداریم.  

قائم مقام جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: وعده ما و ملت شریف ایران فردا در پای صندوق های رای که با این اقدام دشمن شکن، موجب خرسندی امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و دوستان انقلاب باشیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha