چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام میردامادی اصفهان

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران تاکنون از همه امتحانات سرافزار و سربلند بیرون آمده‌ و در آزمون هفتم اسفند نیز نمره قبولی می گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در خصوص انتخاب اصلح گفت: بنا به آیه شریفه «لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَيِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الكِتابَ وَالميزانَ لِيَقومَ النّاسُ بِالقِسط» مسلم و روشن است که انقلاب تمام انبیاء الهی بر اساس قیام ملت‌ها بوده و آنان با دلایل روشن از جانب خداوند متعال برای اجرای عدالت الهی مبعوث شدند.

امام جمعه موقت اصفهان بابیان این‌که قیام مردم، پشتیبان قیام انبیاء است، افزود: با دقت بر آیات قرآن، متوجه می‌شویم اگر پشتیبانی مردم در حمایت از سخنان و اقدامات انبیاء الهی نباشد، کاری از پیش نخواهد رفت.

وی، با تأکید بر این‌که امام زمان(عج) زمانی ظهور می‌کنند که از پشتیبانی مردم برخوردار باشند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نیز تنها با پشتیبانی ملت شریف و انقلابی ایران به پیروزی رسید، لذا هنگامی‌ که امام خمینی(ره) به ایران آمدند و در بهشت‌زهرا به سخنرانی پرداختند، تأکید اصلی این عالم مجاهد و انقلابی، بر پشتیبانی ملت از ولایت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی در ادامه بابیان این‌ که همه موفقیت‌ها به دست مردم انقلابی رقم می‌خورد، گفت: ملت ایران تاکنون در همه امتحانات سرافزار و سربلند بیرون آمده‌اند، اما در این برهه از زمان که دشمن به نبرد مستقیم با ارزش‌ها و باورهای ملت ایران آمده و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود، بر نفوذ دشمن در ارکان اصلی نظام تأکید کرده‌اند، باید کمال دقت و هوشیاری را داشته باشیم.

وی، مهم‌ترین حربه دشمن برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی را «جدا کردن صفوف ملت از مسیر انقلاب» عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین راه برای موفقیت دشمنان ایران و انقلاب اسلامی این است که مردم را از انقلاب جدا کنند؛ ازاین‌رو شرکت مردم در انتخابات هفتم اسفند،اعلام پشتیبانی قوی از نظام و عاملی مهم برای پیروزی ملت است.

امام جمعه موقت اصفهان، در پایان با تأکید بر این که مراجع عظام تقلید و علما حضور در پای صندوق‌های رأی را لازم، واجب و ضروری دانسته‌اند، اظهار داشت: طلاب، افسران ارتش امام زمان(عج) هستند و مسلماً علاوه بر آن که باید پیشگام در حضور در انتخابات باشند، می‌بایست دیگران را نیز تشویق کنند؛ چرا اگر عالِم سست شود، عالَم از بین می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha