پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمن هرگز خیرخواه ما نبوده و نخواهند بود و همان‌طور که امام راحل فرمودند «هرگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب از فردی تعریف و تمجید کردند آن فرد دارای مشکل است».

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی، امام‌جمعه رامهرمز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص ویژگی‌های کاندیدای اصلح، عنوان کرد: اصلح کسی است که القائات دشمن بر رأی و نظر او تأثیر نداشته باشد و مرعوب استکبار نباشد.

وی ادامه داد: نمایندگان اصلح تابع اوامر خدا هستند، خیرشان به مردم می‌رسد و اهل عمل به وعده‌ها می‌باشند و اگر در بین راه دچار لغزش شدند، متوجه شده و به‌سرعت در مسیر صحیح قرار می‌گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز، تخصص را از دیگر ملاک‌های اصلی کاندید اصلح دانست و تصریح کرد: به‌یقین اگر علم، تخصص و دین‌داری در کنار هم قرار گیرند عامل برکات زیادی خواهند بود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن در حمایت از برخی کاندیداها، اظهار داشت: دشمن هرگز خیرخواه ما نبوده و نخواهند بود و همان‌طور که امام راحل فرمودند «هرگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب از فردی تعریف و تمجید کردند آن فرد دارای مشکل است».

امام‌جمعه رامهرمز در پایان بابیان این‌که خلق این حماسه‌ها توسط مردم، دشمنان را بیش ‌از پیش مأیوس و نقشه‌های آنان را خنثی خواهد کرد، گفت: خواسته مقام معظم رهبری حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است؛ بنابراین مردم با شور حضور پیدا کنند و بدانند خداوند به این حضور پاداش دنیوی و اخروی خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha