جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ حجت الاسلام خزایی گفت: مردم باید با حضور حداکثری و هوشمندانه خود حماسه ماندگار دیگری همانند ۲۲ بهمن را رقم می زنند و باز هم رتبه اول حضور و دموکراسی را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین خزایی، امام جمعه نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به مسئله نفوذ دشمن، انتخاب آگاهانه و حضور درانتخابات را پشتوانه نظام دانست و اگفت: انتخابات یکی از بزرگترین نعمت های الهی  و در واقع تزریق خون مجدد به رگ های نظام و حیات دوباره آن است.

 امام جمعه نهبندان، نشاط و شادابی در  انتخابات را لازمه حضور حداکثری دانست و افزود: جامعه ای پویا و رو به رشد خواهد بود که هر فردی با انتخاب خود، فرد اصلح را  برای آبادانی کشورش انتخاب کند.

وی، آراء مردم را پشتوانه امنیت و آرامش دانست و تاکید کرد: انتخابات سبب افزایش عزت و آبروی هر جامعه ای می باشد و هر رای ملت باعث امنیت و آرامش بیشتر در کشور و خاری به چشم دشمنان خواهد بود.

 حجت الاسلام خزایی با بیان اینکه نقشه های دشمن را باید با بصیرت و انتخاب آگاهانه خنثی کرد، تاکید کرد: دشمن قصد نفوذ درافکار و تزلزل در انتخاب فرد اصلح  را دارد

وی ادامه داد: خنثی کردن نقشه ها و توطئه های دشمنان با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد انقلابی، ولایی، دلسوز و ادامه دهنده راه شهدا صورت خواهد گرفت.

 امام جمعه نهبندان با تاکید بر این که باید تمام مسئولین و مردم سعی کنند تا سالمترین و با عزت ترین انتخاب را رقم بزنند، گفت: مردم باید با حضور حداکثری و هوشمندانه خود حماسه ماندگار دیگری همانند 22 بهمن را رقم می زنند و  باز هم رتبه اول حضور و دموکراسی را به خود اختصاص دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha