جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی مظاهری هنگام شرکت در انتخابات

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری پس از انداختن آراء خود به صندوق های رأی، تصریح کردند: شرکت در انتخابات از این جهت که موجب تقویت نظام مقدّس جمهوری اسلامی و نشاط ایران عزیز می‌شود، امر به معروف است و نیز از این جهت که دشمنان نظام را منکوب و ناامید می‌سازد، نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری، آراء خود را با شرکت در پنجمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز دهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی آراء خود را به صندوق های اخذ رأی ریختند.

معظم له سپس طیّ سخنان کوتاهی، این دو انتخابات را حسّاس برشمردند و خاطرنشان کردند: شرکت در انتخابات امروز، هم مصداق امر به معروف و هم مصداق نهی از منکر است.

این مرجع تقلید ادامه دادند: شرکت در انتخابات از این جهت که موجب تقویت نظام مقدّس جمهوری اسلامی و نشاط ایران عزیز می‌شود، امر به معروف است و نیز از این جهت که دشمنان نظام را منکوب و ناامید می‌سازد، نهی از منکر به شمار می‌آید.

ایشان با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی احتیاج به پشتیبانی مردم دارد، تصریح کردند: مردم با شرکت فعّالانه در دو انتخابات امروز،  در واقع جمهوری اسلامی را پشتیبانی می‌کنند و این حرکت برای حفظ و تقویت نظام لازم است.

حضرت آیت الله مظاهری همچنین با تجلیل و قدردانی از مردم فهیم ایران که همواره در همۀ صحنه‌ها حضور داشته و به خوبی نقش خود را ایفا نموده‌اند، خاطر نشان کردند: بحمدلله شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گسترده بود و امیدوارم حضور مردم عزیز در صحنۀ حسّاس انتخابات امروز، بهتر و ثمربخش‌تر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha