شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور مراجع معظم  تقلید و علما در پای صندوق های رای انتخابات

حوزه/ مراجع معظم تقلید و علما امروز در قائق اولیه آغاز رای گیری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

معظم له  در سخنانی، انتخابات را هم وظیفه و هم حق ملت خواندند و افزودند: انتخابات، کاری بزرگ، خیر و همیشه حائز اهمیت است و در برخی مقاطع نیز اهمیت بیشتری دارد و در معارف و دستورات اسلامی نیز بر پیشروی و سرعت عمل در کار خیر تحضور رهبر معظم انقلاب در پای صندوق های رایوصیه شده است.

رهبر انقلاب با تأکید بر سرعت عمل در انجام این وظیفه و احقاق حق، خاطرنشان کردند: همان طور که قبلا گفته‌ایم همه مردم ایران، هر کس که ایران را و جمهوری اسلامی را و شکوه، عزت و عظمت ملی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.

ایشان همچنین مردم را به حضور در انتخابات با نیّت خیر و با قصد ایجاد اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال کامل کشور و پاسخ به عزت ملی فراخواندند و گفتند: نتیجه حضور در انتخابات، عزت و استقلال ملی است و ما دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند و انتخابات باید به‌گونه‌ای باشد که دشمن را مأیوس و ناامید کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: مردم دقت کنند و با بصیرت و چشم باز رأی دهند و این کار از جمله حسناتی است که علاوه بر اجر کوتاه‌مدت و بلندمدت دنیوی، اجر اخروی نیز به همراه دارد.

رهبر انقلاب اظهار امیدواری کردند که ملت ایران در این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته توقیق حضور پیدا کنند و مایه پیشرفت و عزت کشور شوند.

آیت الله العظمی نوری همدانی حضور آیت الله العظمی نوری همدانی در پای صندوق های رای

مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند/ این انتخابات سیلی محکمی بر دهان دشمن خواهد بود

حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداختند.

این مرجع تقلید هنگام انداختن رای خود به صندوق با توصیه به ملت شریف ایران برای حضور در پای صندوق های رای گفتند: حضور پر شور در این انتخابات برای  رقم زدن سرنوشت خودمان  است.

ایشان تصریح کردند: این حضور، سیلی محکمی  بر دهان دشمن خواهد بود که باید با جوش و خروش باشد.

معظم له بیان داشتند: همچنین مردم باید بدانند این رای جواب مثبت به آرمان های شهدا و انقلاب  نیز هست و با این  عمل، قدرت و عزت خودمان را نشان می دهیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی یاد آورشدند: با این حضور گسترده نقشه های آمریکا و اسرائیل را نقش بر آب می کنیم و مردم موظف اند کاندیداهای انقلابی و اصلح را انتخاب نمایند:  چرا که انتخاب اصلح در راستای عزت نظام اسلامی است.

آیت الله العظمی مکارم رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداختندحضور آیت الله العظمی مکارم در پای صندوق های رای

حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداختند.

این مرجع تقلید  با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در نظام اسلامی گفتند: قبل از هر چیز خدا را شکر می کنم که در انتخابات شرکت می کنیم.

ایشان خاطرنشان کردند: صبح وقتی به حرم حضرت معصومه(س) رفتم سه دعا کردم اول اینکه به همه مردم که درانتخابات شرکت می کنند توفیق بدهد و مشکلات آنها را حل کند. دوم این که انتخابات باعث خوشحالی دوستان و مردم ایران شود، و یاس و نابودی دشمنان را به وجود بیاورد.

آیت الله العظمی سبحانی هنگام اخذ رای تاکید کردند:

مردم کسانی را انتخاب کنند که درد جامعه را می دانند و برای آن درمان دارند

حضرت آیت الله سبحانی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابحضور آیت الله العظمی سبحانی در پای صندوق های رایات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  در پای صندوق سیار  اخذ رای شماره  ۵۰۶حاضر شدند.

این مرجع تقلید هنگام انداختن رای  خود به صندوق به ملت ایران اسلامی توصیه کردند در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضرشوند و افراد صالح را برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنند.

معظم له  با بیان اینکه حق  و انتخاب در مسیر مملکت و سرنوشت آن  اثر روشنی دارد اظهار داشتند: اگر عده ای علاقه مند اند مملکت در مسیر پیشرفت قرار گیرد و مشکلات حل شود، باید در انتخابات شرکت کنند و افراد صالح را به دو شرط انتخاب کنند.

ایشان افزودند: مردم توجه داشته باشند افرادی را انتخاب نمایند که از عقل و درک برخوردارند و درد جامعه را نیز متوجه می شوند و برای آن درمان دارند.

این مرجع تقلید افزودند: به همه علاقه مندان نظام توصیه می شود مسلما در انتخابات شرکت کنند.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان تصریح کردند: رای، رای ملت است و ان شاءالله خداوند پشتیبان رای مردم می باشد.

معظم له  به دعای سوم خود اشاره کردند و گفتند: سوم این که به مسئولین توفیق بدهد تا برای حل مشکلات مردم و خدمت به آنها اهتمام بیشتری داشته و نسبت به گذشته بهتر وارد عمل شده و در رفع مشکلات مردم تلاش نمایند.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی:حضور آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در پای صندوق های رای

همه باید در انتخابات شرکت کنند

حضرت  آیت الله موسوی اردبیلی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق سیار ۵۰6 انداختند.

این مرجع تقلید در هنگام اخذ رای، در سخنانی بر لزوم مشارکت گسترده ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند و افزودند: افرادی که تمایل به شرکت در انتخابات ندارند و رای نمی دهند، اقدامی اشتباه انجام می دهند؛‌لذا همه باید در انتخابات شرکت کنند.

ایشان افزودند: ان شاء الله انتخابات نتایج خوبی در بر داشته باشد و مردم به نفع اسلامی و مردم رای دهند.

آیت الله العظمی صافی رای خود را به صندوق انداختندحضور آیت الله العظمی صافی در پای صندوق های رای

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دقایقی قبل با شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداختند.

بر اساس این گزارش: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و مردم از نخستین ساعات، پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کردند.

آیت الله العظمی جوادی آملی:حضور آیت الله العظمی جوادی آملی در پای صندوق های رای

ملت ایران با حضور حماسی خود دست رد بر سینه شرق و غرب می زند

حوزه/حضرت آیت الله جوادی آملی  هنگام اخذ رای در گفتگو با خبرنگاران گفتند:این ملت بزرگ دوباره حماسه عظیم می آفرینند ، ملت بصیر ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان شرق و غرب می زنند.

ایشان درپایان افزودند: این عید بر همه ملت ایران مبارک باد، منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید بدانند این امانتی الهی است که با انتخاب مردم به عهده آنان نهاده شده، پس باید به درستی از آن امانت داری کرده تا نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله(عج) برسانند و دشمنان شرق و غرب بدانند این کشور با همدلی و همزبانی همه مشکلات را پشت سر گذاشته و هر روز بر عزت و عظمت این انقلاب و نظام می افزایند.

آیت الله العظمی مظاهری پس از شرکت در انتخابات:

شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف و نهی از منکر استحضور آیت الله العظمی مظاهری در پای صندوق های رای

حضرت آیت‌الله مظاهری، آراء خود را با شرکت در پنجمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز دهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی آراء خود را به صندوق های اخذ رأی ریختند.

معظم له سپس طیّ سخنان کوتاهی، این دو انتخابات را حسّاس برشمردند و خاطرنشان کردند: شرکت در انتخابات امروز، هم مصداق امر به معروف و هم مصداق نهی از منکر است.

این مرجع تقلید ادامه دادند: شرکت در انتخابات از این جهت که موجب تقویت نظام مقدّس جمهوری اسلامی و نشاط ایران عزیز می‌شود، امر به معروف است و نیز از این جهت که دشمنان نظام را منکوب و ناامید می‌سازد، نهی از منکر به شمار می‌آید.

ایشان با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی احتیاج به پشتیبانی مردم دارد، تصریح کردند: مردم با شرکت فعّالانه در دو انتخابات امروز،  در واقع جمهوری اسلامی را پشتیبانی می‌کنند و این حرکت برای حفظ و تقویت نظام لازم است.

حضرت آیت الله مظاهری همچنین با تجلیل و قدردانی از مردم فهیم ایران که همواره در همۀ صحنه‌ها حضور داشته و به خوبی نقش خود را ایفا نموده‌اند، خاطر نشان کردند: بحمدلله شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گسترده بود و امیدوارم حضور مردم عزیز در صحنۀ حسّاس انتخابات امروز، بهتر و ثمربخش‌تر باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی:حضور آیت الله علوی گرگانی در پای صندوق های رای

مردم کسانی را انتخاب کنند که مطیع امر رهبر انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله  علوی گرگانی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداختند.

ایشان تصریح کردند: مردم کسانی را انتخاب کنند که گوش شنوا داشته باشند و مطیع امر رهبر انقلاب و خدمت گزار واقعی ملت فهیم ایران باشند.

معظم له بیان داشتند: مسئولان باید قدر این ملت بصیر را بدانند؛ چرا که این ملت باعث آبروی اسلام، نظام، انقلاب و در واقع مایه آبروی همه مسلمین جهان می باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآورشدند: این مردم فهیم در تمام شرایط سخت و تحریم ها صبر پیشه کردند، مطیع امر رهبری بودند و مطیع فرمان ایشان خواهند بود.

معظم له بیان داشتند: مسئولان باید از ملت همیشه حاضر در صحنه تشکر کنند و قدر دان حضور پر شور ایشان در همه صحنه های حماسی، طی این سی و هفت سال باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha