پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی، امام جمعه شهرستان قاین استان خراسان جنوبی

حوزه/ مردم درهفتم اسفند همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور حماسی داشتند و در این آزمون بزرگ الهی شرکت کردند و با حضور پر شور خود مشتی محکم بر دهان شیطان بزرگ و استکبار جهانی زدند و اینک نوبت مسئولین است که قدردان ملت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی، امام جمعه شهرستان قاین استان خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای، گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و ایجاد صف های طولانی، شور و نشاط خود را به جهانیان برای پایبندی به نظام نشان دادند.

وی با اشاره به هجمه های دشمن نسبت به انتخابات ایران  گفت: دشمن همواره به دنبال آسیب رساندن به پایه های انقلاب است و تلاش می کند بر پیکره جمهوری اسلامی خدشه وارد کند، بنابراین ما باید آگاه باشیم و اجازه نفوذ را به دشمن ندهیم.

استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی خطاب به کاندیداهایی که به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه می یابند، گفت: نمایندگان باید از وظایف خود در قبال مردم آگاه باشند و به وعده های خود عمل کنند و این را از یاد نبرند که حضور در صحنه تنها با اخلاص به خداوند ثمره بخش است.

حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی ادامه داد: نمایندگان منتخب مردم  باید با تقوا، دیندار، مردم‌دار و عشق خدمت  به مردم را داشته باشند و در مسیر مقام معظم رهبری و نظام  گام بردارند تا مدیون مردم و خون شهدا نشود.

امام جمعه قاین با واکنش به صحبت برخی مبنی بر این که نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده است، گفت: استکبار همواره تلاش می کند که مردم را به نظام بدبین کنند، ولی مردم آگاه هستند فریب این توطئه ها را نمی خورند.

وی افزود: مردم درهفتم اسفند همانند راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور حماسی داشتند و در این آزمون بزرگ الهی شرکت کردند و با حضور پر شور خود مشتی محکم بر دهان شیطان بزرگ و استکبار جهانی زدند و اینک نوبت مسئولین است که قدردان ملت باشند.

امام جمعه قاین در پایان  به حضور حداکثری مردم فهیم خراسان جنوبی در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم فهیم خراسان جنوبی همواره نشان داده اند که در صحنه ها حاضر و تا پای جان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha