جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابوالحسن حسن زاده - امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تصریح کرد: همه مردم از هر گروه و جناح و سلیقه سیاسی زمانی که پای دشمن و بیگانه به میان می آید به عنوان ید واحده در برابر او می‌ایستند و این مسئله را در انتخابات نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر»، عنوان کرد: انتخابات مظهر جمهوریت، جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه مردم به عنوان یک تکلیف و در راستای حفاظت و پاسداری از خون شهیدان و نظام جمهوری اسلامی، در انتخابات شرکت کردند، افزود: امروز مانند گذشته نیست که آمریکا و بیگانگان سرنوشت این کشور را تعیین کنند، بلکه سرنوشت کشور به دست خود مردم رقم می خورد.

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: حضرت امام(ره) هشدار می‌دادند و می فرمودند «نگذارید انتخابات باعث تفرقه شود، برخی با تعابیر زشت برد و باخت و شکست و پیروزی به دنبال تفرقه هستند»، امام(ره) همچنین ‌فرمودند "مجال خدمت در همه‌جا هست"، یعنی اگر شخصی در انتخابات رأی نیاورد، نظام اسلامی فرصت خدمت را در بخش‌های مختلف دارد؛ خدمت متوقف در مجلس و نمایندگی و یا ریاست جمهوری نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، با اشاره به توطئه های رسانه ای دشمن، گفت: مقام معظم رهبری تعریف‌های بی‌بی‌سی از برخی کاندیداها را باهدف اختلاف‌افکنی و ایحاد شکاف بین مردم دانستند، بنابراین همه مردم از هر گروه و جناح و سلیقه سیاسی زمانی که پای دشمن و بیگانه به میان می آید به عنوان ید واحده در برابر او می‌ایستند و این مسئله را در انتخابات نشان دادند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان خطاب به نمایندگان آینده خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند، در وجودشان ترس و طمع نباشد و استقلال ملت را حفظ کنند تا ان‌شاءالله دو مجلس فعال، انقلابی و ولایی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha