پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 373299
۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
عمل چشم آیت الله العظمی فیاض

حوزه / دومین عمل جراجی حضرت آیت الله اسحاق فیاض با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»به نقل از شفقنا، دومین عمل چشم حضرت آیت الله اسحاق فیاض از مراجع نجف، در ادامه سفر درمانی خود به انگلستان  با موفقیت انجام شد.

ایشان بعد از پایان سومین عمل در هفته آینده به نجف اشرف باز خواهند گشت.

عمل چشم آیت الله العظمی فیاض

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    2 2
    تعجب از مرجعیت است که برای عمل ظاهرا ساده و قابل درمان در کشورهای اسلامی، به سرزمین کفار سفر می کنند، واقعا جای تعجب است، یا ما واقعا از دین مسائل را برعکس می فهمیم.
  • محسن قیومیان IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 0
    به نام خدا در جواب آقا سید انتقاد کننده: 1) شما از کجا می دانید که عمل " به ظاهر ساده " هست؟ شاید عمل پیچیده ای بوده. 2) چرا همه ی پزشکان و متخصصان موجود در انگلستان و خارج را کافر می بینید؟ شیعیان در لندن و نیویورک موفقیت های علمی خوبی داشته اند و توانسته اند موقعیت های مهمی را به دست بیاورند. شاید آیت الله العظمی فیاض توسط یک متخصص شیعه درمان شده باشد. 3) شاید ایشان اهداف دیگری نیز از رفتن به لندن داشته اند و عمل جراحی بخشی از اهداف ایشان بوده. ایشان چهار سال پیش به مشهد آمده بودند و من در مدرسه ی علمیه آیت الله العظمی خوئی، در بین جمع کثیری از طلاب ایشان را ملاقات کردم. در دیداری که با ایشان داشتم برای من ثابت شد که ایشان حافظه و ذهن بسیار قوی دارند که نشان دهنده ی زحمات ایشان در جوانی بوده است. من در آن جلسه به بزرگی این مرجع عالیقدر ایمان آوردم.