پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر این که حضور مردم، وظیفه مسئولین را دو چندان کرد، تصریح کرد: منتخبین مردم باید علاوه بر حرکت در مسیر امام(ره) مقام معظم رهبری و شهدا، با تشکیل مجلس انقلابی و وضع قوانین مناسب، به فکر رفع مشکلات جامعه باشند.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در بیرجند با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی دارای رهبری شجاع، مدیر و مدبر، عالم و متقی است و باید شکر این نعمت که مردم رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین قرار می دهند، را به جا آورد.

وی افزود: روز هفتم اسفند، به یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد و  برگ زرین دیگری را به افتخارات این مرز و بوم افزود، ابراز  و زمین  در برابر عظمت مردم ایران دیروز تواضع کرد و باعث شد دشمنان در یاس و بهت فرو روند.

استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی، انتخابات را یک آزمون سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: ملت فهیم و انقلابی با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات  هفتم اسفند، در حقیقت سبب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند و پاسخ یاوه گویی های استکبار را دادند.

 امام جمعه نهبندان در ادامه با اشاره به وظایف نمایندگان منتخب مردم، گفت: منتخبین مردم باید علاوه بر حرکت در مسیر امام(ره) مقام معظم رهبری و شهدا، با وضع قوانین مناسب به رفع مشکلات جامعه کمک کنند.

وی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن، افزود: نمایندگان منتخب باید با تشکیل یک مجلس انقلابی، مطیع  فرمایشات رهبری بوده و به قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند باشند و اجازهنفوذ را به دشمنان ندهند.

استاد حوزه علمیه نهبندان با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر این که باید از حمایت دشمن ترسید، افزود: ملت سلحشور ایران بدانند که دشمن هیچ وقت صلاح ما را نمی خواهد.

وی در پایان با تاکید بر این که حضور مردم، مسئولیت مسئولین را دو چندان کرد، تصریح کرد: مسئولان باید پاسخگوی حضور ملت انقلابی باشند و مشکلات آنان را حل کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha