سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بصیرت

حوزه/رهبر معظم انقلاب بارها مسأله نفوذ را مطرح و تأکید کرده‌اند که «نفوذ صرفاً از بیرون صورت نمی‌پذیرد، بلکه از داخل نیز امکان‌پذیر بوده و آثار مخرب‌تری هم برجای خواهد گذاشت»؛ لذا روحانیت باید بصیرت افزایی را در دستور کار جدی قرار دهد.

حجت‌الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) شهر الوان استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به برگزاری نشست سیاسی تحلیل مباحث انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: این نشست با حضور یکی از کارشناسان سیاسی تهران، برگزار و مباحثی در خصوص احزاب و گروه‌های مختلف انتخاباتی مطرح شد.

وی، خروجی این نشست سیاسی را بسیار رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: از آنجایی ‌که بحث‌های داغ این روزهای کشور، مسائل سیاسی است، لازم بود طلاب نیز در این زمینه آگاه و مطلع شوند که خوشبختانه نتیجه برگزاری این نشست رضایت‌بخش بود.

حجت‌الاسلام کعب عمیر، تحلیل و بررسی گفتمان انقلاب اسلامی را یکی دیگر از بخش‌های این نشست سیاسی دانست و اظهار داشت: طلاب به جهت اینکه در محافل و گروه‌های جوان حضور و فعالیت ویژه دارند، لازم است، از مسائل سیاسی روز ایران و جهان آگاه باشند که در این راستا، مدیریت مدرسه شهر الوان به‌صورت ماهانه این جلسات سیاسی را برگزار می‌کند.

وی، افزایش بصیرت و رشد و بلوغ سیاسی طلاب و روحانیون را از ضروریات امروز حوزه‌های علمیه خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها مسأله نفوذ را مطرح و تأکید کرده‌اند که «نفوذ صرفاً از بیرون صورت نمی‌پذیرد، بلکه از داخل نیز امکان‌پذیر بوده و آثار مخرب‌تری هم برجای خواهد گذاشت»؛ بنابراین روحانیت باید بصیرت افزایی را در دستور کار جدی قرار دهد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان داشت: ملت ایران، در هر حالت و شرایطی پشتیبان محض ولایت‌فقیه بوده و ن حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند نیز دلیلی بر این ادعاست که خوشبختانه جهانیان نظاره‌گر آن بودند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha