جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) فارس، از پذیرش ۸۰ نفر از طلاب و روحانیون در رشته های تخصصی کلام و تفسیر خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا خادم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون رویکرد تخصصی در نظام آموزشی حوزه های علمیه، لذا موسسه آموزش عالی حوزوی امام خمینی(ره) فارس، پذیرش 80 نفر از طلاب و روحانیون در رشته های تخصصی کلام و تفسیر را در دستور کار دارد.

وی به شرایط طلاب و روحانیونی که قصد ورود به چنین دوره هایی را دارند اشاره کرد و افزود: کسانی مجاز به شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی سطح 2 در رشته کلام می باشند که یا مدارک اتمام سطح یک را در دست دارند و یا حداکثر در بهمن ماه 95 سطح یک را به اتمام می رسانند.

رئیس موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس ادامه داد: برای تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد سطح 3 حوزه در رشته های تفسیر و کلام، نیز طلاب دارای مدرک سطح دو و یا کسانی که تا بهمن ماه سال آینده سطح دو خود را به اتمام می رسانند، می توانند در آزمون ورودی این دوره های تخصصی شرکت نمایند.

حجت الاسلام خادم خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون واجد شرایط می توانند تا تاریخ 28 اسفندماه با مراجعه به پایگاه  www.mt.ismc.ir اقدام به ثبت نام نمایند، همچنین شماره تلفن 32233972-071 پاسخگوی سئوالات آنان می باشد.

وی در پایان افزود: آزمون ورودی رشته های تخصصی کلام و تفسیر ویژه طلاب و روحانیون به صورت سراسری در 10 اردیبهشت ماه 95 برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha