جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  مرتضوی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

حوزه / در مراسمی با حضور مدیران حوزوی، روحانیون، استاندار و دیگر مسئولین استانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، با حضور مدیران حوزوی،استاندار، روحانیون و دیگر مسئولین استانی، در سالن همایش این  اداره کل برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چهار ساله حجت الاسلام اروجی تقدیر و حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی بنی به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، معرفی شد.

حجت الاسلام  مرتضوی پیش از این مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهکلویه و بویراحمد بوده و حجت الاسلام اروجی نیز به عنوان مدیرکل اصفهان منصوب شده است.

*سازمان تبلیغات نهادی ارزشی است

سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد ارزشمند و تاثیرگذار است و پیام حضور بنده، معاونین استانداری و فرمانداران در این جلسه، این است که استانداری استان با تمام توان و از هر لحاظ آمادگی حمایت از این نهاد ارزشی را دارد.

وی افزود: ارتباط نزدیک با هیئت های مذهبی استان، پیشگیری و مقابله با بدعت‌های موجود در برنامه های مذهبی و عزاداری‌ها، مقابله جدی با توسعه فرق مختلف در سطح استان، ارتباط خوب با مدیران استان و سامان دهی خانه های عالم از جمله مهم‌ترین اقدامات مدیرکل قبلی تبلیغات اسلامی استان بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha