سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حضور مرکز موضوع شناسی احکام فقهی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران

حوزه/ مدیرکل حوزه ریاست مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی از حضور این مؤسسه در نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران خبر داد.

حجت الاسلام محمد کیانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به شرکت مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست، اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله با حضور نهادها و شرکت های بسیاری در شهر تهران برگزار شده و به مسائل محیط زیست و خدمات آن در داخل و خارج از کشور می پردازد.

وی ابراز داشت: امسال با عنایت به تفاهم نامه مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و سازمان حمایت از محیط زیست، بخشی از این نمایشگاه به موضوع اسلام و محیط زیست اختصاص پیدا کرد و غرفه "اسلام و محیط زیست"، راه اندازی شد.

مدیرکل حوزه ریاست مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با اشاره به این که این مؤسسه در 13 موضوع نگاه اسلام به محیط زیست در این نمایشگاه شرکت کرده، خاطرنشان ساخت: محورهای قرآن، روایات و احکام دینی، سه محور کلی غرفه اسلام و محیط زیست می باشد.

وی با اشاره به اهداف حضور مؤسسه در این نمایشگاه، تصریح کرد: تبیین نگاه اسلام به محیط زیست و تشریح تأکیدات اسلام بر این مسأله از جمله اهداف حضور مؤسسه در این نمایشگاه بین المللی می باشد.

حجت الاسلام کیانی در پایان با اشاره به اینکه غرفه اسلام و محیط زیست در سالن شماره 13 این نمایشگاه قرار دارد، بیان داشت: نمایشگاه بین المللی محیط زیست روز گذشته با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح و به مدت 4 روز در معرض دید بازدیدکنندگان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha