شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر مشهد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با بیان این که مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: اگر شهداء جان خود را فدا نمی کردند، امروز از اسلام خبری نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، رئیس مجتمع آموزشی المصطفی(ص) مشهد، در نشست شعر خوانی ویژه یادواره شهدای مدافع حرم، در مشهد گفت: اگر شهداء با مجاهدت، جان خود را فدا نمی کردند، امروز از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) خبری نبود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در هنگام شهادت فرزندشان، سید مصطفی که او را امید آینده اسلام خوانده بودند، ابراز داشت: این عنوان پر از معناست که می توان برای به شهدای طلبه مدافع حرم که افرادی خوش فکر و با قابلیت رشد و پیشرفت بودند، نیز استفاده کرد.

رئیس مجتمع آموزشی المصطفی مشهد با اشاره به اینکه جنگ در سوریه و منطقه خاورمیانه از سوی دشمنان به منظور نابودی اسلام به راه انداخته شده، تصریح کرد: به روشنی مشخص است که گروه های تروریستی مانند طالبان، داعش، النصره و... برای حمایت از اسلام به وجود نیامده اند، بلکه می خواهند که اسلام را ریشه کن کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در ادامه با بیان اینکه مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، ابراز داشت: این عزیزان برای اینکه اسلام آینده ای داشته باشد، در مقابل دشمنان ایستادند.

وی یادآور شد: شهیدان مدفع حرم به همه ما صداقت در دفاع از هویت فاطمی را اثبات کردند و به همین دلیل باید نسبت به خون ریخته شده آنها وفادار باشیم.

رئیس مجتمع آموزشی المصطفی(ص) مشهد در پایان به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اشاره و خاطر نشان کرد: باید مراقب بود که برخی از مجالس روضه در راستای از بین بردن وحدت برگزار نشود.

برپایه این گزارش، در این مراسم تعدادی از طلاب شاعر ایرانی و غیرایرانی و شاعرانی از مشهد درباره شهدای مدافع حرم به ویژه شهیدان تیپ فاطمیون متشکل از برادران طلبه و غیرطلبه افغانی مشهد، شعرخوانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha