پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تهذیب

حوزه/ کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در ساری، از سفر دو روزه حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور به استان مازندران خبر داد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، از سفر دو روزه حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور به استان مازندران خبر داد و گفت: در جریان سفر معونت تهذیب حوزه به مازندران، نخستین مرکز مشاوره حوزه استان، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این که در مرحله نخست مرکز مشاوره حوزه استان در سه روز هفته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب استان در موضوعات تحصیلی، ازدواج و ... از جمله فعالیت های مرکز مشاوره حوزه استان خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری جلسه شورای حوزه علمیه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این جلسه نیز عصر روز چهارشنبه به میزبانی مدرسه علمیه کوتنا قائمشهر و با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و دیگر اعضای شورای حوزه استان برگزار خواهد شد.

کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه مازندران همچنین از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی طرح جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه مازندران با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، پنج شنبه این هفته در محمود آباد خبر داد، افزود: این دوره آموزشی به میزبانی حوزه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طبرسی افزود: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی و حجت الاسلام حسینی، مدیر دفتر اخلاق معاونت تهذیب حوزه های علمیه به ایراد سخن می پردازند.

وی با اشاره به این که طلاب، مدیران و اساتید را الگوی اخلاقی خود می دانند، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نیز با شناخت صحیح نسبت به نیازهای یک طلبه، رفتاری مناسب در ارتباط چهره به چهره با او داشته باشد.

حجت الاسلام طبرسی همچنین گفت: کارگاه های آموزشی در آینده ای نزدیک، برای اساتید مدارس علمیه استان نیز برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha