پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 373618
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان احسان و نیکوکاری را از سنت ها و فضیلت های مورد تاکید دین مبین اسلام برشمرد و گفت: شور نیکوکاری در آستانه بهار طبیعت و سال نو، مصداق بارزی از وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در مراسم افتتاح پایگاه های جمع آوری نیکوکاری لرستان در جمع دانش آموزان با اعلام این مطلب گفت:احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوع نمونه بارزی از احسان و همدلی در بین مسلمانان و ایرانیان است.

وی با اشاره به این که نوع دوستی، مهربانی و همدلی مردم ایران همیشه زبانزد عام و خاص بوده است افزود:این مهربانی و دریا دلی نشان از پایبندی به آموزه های دینی و اخلاقی ما مسلمانان و ایرانیان است.

امام جمعه خرم آباد داشتن ایمان و اخلاص در کارها،کمک به نیازمندان، نیکی به پدر و مادر و خدمت بی منت به مردم را از مصادیق بارز احسان و نیکوکاری برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که مردم ایران اسلامی با دستان سخاوتمندانه خود شادی را به خانه های نیازمندان نیز خواهند برد، اظهار داشت: خاوت خود جوش این مردم در تقسیم شادی سال نو خود با نیازمندان ستودنی است.

وی با بیان اینکه مردم در همه مواقع و در مناسبت های شادی و غم دوستدار، غمخوار و همدل یک دیگر بوده اند، تصریح کرد:این شور نیکوکاری، در آستانه بهار طبیعت و سال نو، مصداق بارزی از وحدت و همدلی مردم این دیار است.

مشارکت مردم در انتخابات جلوه ای ازهمدلی

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در  بخش دیگر سخنان خود حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند ماه را نیز جلوه ای از اتحاد، وحدت و همدلی مردم در تعیین سرنوشت خویش دانست و یادآور شد:مردم ایران اسلامی امسال در ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند  برگ زرینی دیگری به دفتر افتخارات این نظام افزودند.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۶۲ درصد مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای افزود:این مشارکت حداکثری نشان از بلوغ، بینش و بصیرت سیاسی مردم فهیم این نظام است

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha