شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

حوزه/ سردار غیاثی تصریح کرد: حوزه های علمیه پایگاه تربیت شهدایی هستند که با بصیرت در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب، از همه هستی خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، سردار هاشم غیاثی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، در یادواره شهدای روحانی، در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند، شهدا را تربیت یافته مکتب علما و روحانیون خواند و گفت: حوزه های علمیه پایگاه تربیت شهدایی هستند که با بصیرت در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب، از همه هستی خود گذشتند.

وی با تاکید بر این که شهدا نیازی به یادواره ندارند، بلکه ما هستیم که نیاز به یاد و خاطره شهدا داریم، تصریح کرد: باید با تلاش، حوزه های علمیه، نیرو های در تراز انقلاب تربیت شوند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به ضرورت گسترش سبک زندگی فاطمی در جامعه، تاکید کرد: حضرت فاطمه(س) نمونه یک انسان کامل ولایت مدار است که در هر شرایطی همراه ولایت تا آخر ایستاد.

وی با اشاره به اینکه دلدادگان ولایت فراتر از مرزهای کشور هستند، تاکید کرد: پیام های امام(ره) و مقام معظم رهبری فراتر از از مرزهای ایران اسلامی و در اقصی نقاط دنیاف تاثیرگذاری داشته و دارند.

سردار غیاثی با تاکید بر این که با ما باید ما به درون اتکا داشته باشیم تصریح کرد: باید روحیه مطالبه گری و امید را در جامعه تزریق کرد، چرا که این مهم منشا پیروزی های آینده خواهد بود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به مسئله نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: امروز دنیای استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار به دنبال نفوذ در بدنه نظام هستند، لذا باید با هوشیاری، بصیرت و ولایت مداری مراقب توطئه ها بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha