پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طاهری مدیر حوزه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: اگر نسلی دین مدار و انقلابی در مدارس تربیت شوند، شاهد حضور افراد اثرگذار در دانشگاه ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، امروز کارگاه آموزشی توجیهی مدیران و مبلغان مدارس امین استان مازندران با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ دین در مدارس، گفت: امروز اهمیت کار تبلیغ در میان دانش آموزان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان در عرصه تبلیغ نباید از دشمن بترسند و تنها به خدا توکل کنند، افزود: مبلغان دینی بدانند که اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی یادآور شد: ما وظیفه تبلیغ دین خدا را داریم، خداوند نیز از حیات طیبه خود برای ما برکات و نعماتی را در نظر گرفته و به همین دلیل مبلغان باید به تکالیف الهی، قانونی و مصوب و آیین نامه ای به درستی توجه کرده و آن را اجرا کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که تبلیغ تنها مربوط به ماه رمضان و محرم نیست، افزود: بخش عملی در ترویج رسالت الهی این است که پیام خداوند را به گونه ای به طلاب برسانیم تا کلام الهی در جهان آنها اثرکند و خود ساخته و مهذب شوند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان تلاش می کنند مانع تربیت یار و همراه برای حضرت ولیعصر(عج) شوند، خاطرنشان کرد: اگر ما نیز به اندازه دشمنان در این حوزه کار می کردیم، امروز شاهد تحرک دشمن در این عرصه نبودیم.

وی با بیان این که مدرسه یکی از بهترین عرصه هایی است که باید با همه توان در آن کار کرد، افزود: اگر نسلی دین مدار و انقلابی در مدارس تربیت شوند، شاهد حضور افراد اثرگذار در دانشگاه ها خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مبلغان در خط مقدم تبلیغ و اطلاع رسانی دینی قرار دارند، خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه مبلغان و روحانیان، تبلیغ عملی دین است و به همین دلیل باید به این مهم توجه ویژه ای داشته و در این راستا تلاش همه جانبه انجام شود. 

وی در بخش پایان با هشدار نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن در کشورمان بر ضرورت توجه مسؤولان و آحاد جامعه نسبت به خدعه های دشمنان تأکید کرد و گفت: ترویج صحیح مبانی دینی و انقلابی در جامعه یکی از راه های جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان است.        

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha