شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی در عیادت از آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی، گفت: ایشان در صداقت، دانش، امانتداری و فداکاری نمونه ای کم نظیر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت الاسلام والممسلمین سید حسن خمینی، عصر امروز پس از زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع)، با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی، گفت: ایشان در صداقت، دانش، امانتداری و فداکاری نمونه ای کم نظیر هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: آیت الله واعظ طبسی اگر می خواستند حق تولیت را که حق شرعی و قانونی هر موقوفه ای است، برداشت کنند، درحال حاضر جزو ثروتمندترین مردم ایران بودند، اما حاضر به برداشت این حق هم نبودند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب که آیت الله واعظ عاشق امام رضا(ع) هستند، تصریح کرد: انقلاب و مشهد اگر ایشان را از دست بدهد، ستون محکمی را از دست خواهد داد و از آنجا که من می دانم آیت الله واعظ طبسی چه کارهایی برای انقلاب و برای این استان و آستان قدس رضوی انجام داده است، نمی توانم جایگزینی برای ایشان تصور کنم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی  در ادامه گفت: روند درمان آیت الله واعظ طبسی مسیر مثبتی را طی کرده است، اما همچنان مشکلات مغزی پابرجاست .

لازم به یادآوری است؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی همراه با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در بدو ورود به مشهد مقدس به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف شده و پس از آن به عیادت تولیت آستان قدس رضوی رفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha