پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری خاطره نگاری اشراق

حوزه/ مراسم اختتامیه جشنواره سراسری خاطره نگاری اشراق، ویژه مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این مراسم که چهارشنبه شب  در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین محسن قرائتی و صالحی خوانساری، از مبلغان و اساتید حوزه، ضمن سخنرانی، به بیان خاطره های تبلیغی پراختند.
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات و دکتر حسنی، رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و خاطره گویی برخی از مبلغان از فعالیت های تبلیغی خود از دیگر بخش های برنامه اختتامیه بود.
آقای امیرخوانی، از نویسندگان و پژوهشگران مدعو در این مراسم گفت: سفر تبلیغی با توجه به این که طلاب را در محیط های جدیدی قرار می دهد، می تواند موضوع خوبی برای ثبت امور آن منطقه به عنوان خاطره تبلیغی باشد.
وی با بیان این که ثبت خاطرات تبلیغی بیش از آنکه برای مخاطبان سودمند باشد، برای خاطره نویس سودمند است، گفت: نوشتن خاطران پس از وقوع عملکرد انسان کمک می کند که افرا دبه سیر انفسی خود آگاه شوند.
امیرخوانی اظهار داشت: روحانیت در سفرهای تبلیغی ارتباط گسترده ای با اقشار مختلف جامعه دارد که همین مسئله ضرورت ثبت مباحث و خاطرات موجود در این سفر را نشان می دهد.
خاطرنشان می شود در پایان این مراسم، از نفرات برتر جشنواره خاطره نگاری اشراق تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام واقعا عالیست.. خیلی دوست داشتم ثبت نام کنم ولی متأسفانه توفیق حاصل نشد و مشکلات روزمره مانع گردید امید است سال آیند چنانچه زنده باشیم شرکت خواهیم کرد... موفق باشید.