جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله مسعودی در بیستمین سالگرد تاسیس موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث

حوزه/ قائم مقام ریاست در دانشگاه قرآن و حدیث از دانش آموختگی ۳ هزار و ۲۷۱ دانشجو از این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله مسعودی خمینی امروز در بیستمین سالگرد تأسیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، اظهار داشت: دانشگاه قرآن و حدیث در سه مرحله بنیانگذاری، تثبیت و توسعه انجام شد که مرحله نخست آن با حضور آیات و حجج اسلام والمسلمین ری شهری، قاضی عسکر، سید جعفر شهیدی، صادق آیینه وند، مهدوی راد و بنده انجام و سرفصل های اولیه رشته قرآن و حدیث تدوین شد.

وی ابراز داشت: تثبیت، مرحله دوم آن بود که برنامه های افزایش رشته ها و جذب دانشجویان را پیگیری کرد که خوشبختانه به خوبی انجام شده است.

قائم مقام ریاست در دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان ساخت: دانشکده قرآن و حدیث در سال 1391 به دانشگاه تبدیل و در حال حاضر 20 رشته و گرایش در مقاطع تحصیلی گوناگون داریم.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی تصریح کرد: در گذشت زمان، ساختمان مستقل و آبرومندی برای دانشگاه به صورت جداگانه ایجاد شده است که برکات بسیاری داشته است.

وی بیان داشت: در این دانشگاه، سه دانشکده به صورت هویت دار ایجاد شد که دستاوردهای مناسبی داشته است.

قائم مقام ریاست در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار داشت: امروز 4 هزار و 967 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و تا به امروز 3 هزار و 217 نفر دانش آموخته شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی ابراز داشت: طراحی و تصویب 21 رشته آموزشی، تدوین 22 کتاب درسی و دفاع از 1 هزار و 531 پایان نامه از دیگر دستاوردهای این دانشگاه می باشد.

وی یادآور شد: ان شاءالله در سال آینده شعبه مشهد مقدس دانشگاه را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

قائم مقام ریاست در دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان ساخت: دانشکده مجازی از دیگر مجموعه های دانشگاه قرآن و حدیث است که اقدامی ابتکاری، شجاعانه و جسارت آمیز در این مؤسسه بود که در بخش ها و رشته های گوناگون مشغول به فعالیت می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha